امروز شنبه  ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
در مراسم معارفه عربیون، مدیر فنی و فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌ها تاکید شد:
در مراسم معارفه عربیون، مدیر فنی و فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌ها تاکید شد:

مجموعه‌های فنی در رسانه ملی بسترساز ارسال پیام و محتوا هستند

مشاهده ۴۳۰
۱۴۰۱/۱۰/۰۴- ۲۱:۲۶
تعداد بازدید:430

مسلم رحیمی قائم مقام معاونت امور استان‌ها، نقش معاونت های فنی مراکز استانی را، بسترسازی در امر سیگنال رسانی و ارسال محتوا دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  روز شنبه مورخ 1401/10/03، طی حکمی از سوی مهندس علیرضا شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری سازمان، داود عربیون، به عنوان مدیر فنی و فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌ها منصوب شد.

در مراسم معارفه وی که در جلسه شورای مدیران معاونت برگزار شد و مدیران کل مراکز استان‌ها نیز به همراه شورای معاونین حوزه پیام از طریق ویدئو کنفرانس حضور داشتند، رحیمی قائم مقام معاونت امور استان‌ها با پُر اهمیت خواندن نقش معاونت های فنی در مراکز استان‌ها، مجموعه‌های فنی در رسانه ملی را بستر ساز ارسال پیام و محتوا دانست.

وی سیگنال رسانی را وظیفه اصلی واحد های فنی بیان کرد و گفت: اگر مراکز استان‌ها از نظر تولید محتوا غنی باشند و برنامه‌های مناسب و با کیفیت مطلوب برای مخاطب تولید کنند اما امکان ارسال سیگنال برای مخاطب فراهم نباشد جز اتلاف وقت و بودجه چیزی عاید رسانه نخواهد شد.

در این جلسه مهندس شریفی سرپرست معاونت توسعه و فناوری سازمان، داود عربیون را فردی پرتلاش و جهادی معرفی کرد و وی را نماینده معاونت فنی در معاونت امور استان‌ها خواند و گفت:  هرتغییر و توسعه ای که بخواهد در بستر فنی مراکز استان‌ها واقع شود بایستی از مجرای مدیرت فنی و فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌ها محقق گردد.

وی ادغام های صورت گرفته در مدیریت های معاونت های فنی مراکز استان‌ها را بعضا نامطلوب دانست و گفت: در جلساتی که با رئیس مرکز طرح و برنامه سازمان و مدیریت های زیر مجموعه آنها برگزار شده مراتب اعتراض معاونت توسعه و فناوری سازمان اعلام شده است.

 در پایان، مهندس شریفی، داود عربیون را به عنوان مدیر فنی و فناوری اطلاعات معاونت امور استان‌ها معرفی و از تلاش های چندساله مهندس عبدالحسین حسینیان تقدیر کرد.

 گفتنی است عربیون متولد 1357 و دارای مدرک تحصیلی دکترای کارآفرینی از دانشگاه تهران می‌باشد. وی از سال 1379وارد سازمان صدا وسیما شده و قبل از این در مرکز تولید و فنی معاونت سیما به عنوان مدیر فنی پخش سیما مشغول به کار بوده و مشاغلی نظیر؛ مدیر هماهنگی منابع متمرکز در معاونت سیما، مدیر فنی و مهندسی شبکه‌های پرس تی وی، آی فیلم و هیسپان تی وی، مدیر فنی و مهندسی شبکه العالم، مدیر بهره برداری از استودیو و باکس های مونتاژ و خبر شبکه سحر در معاونت برون مرزی از جمله سوابق وی می‌باشد. وی راه اندازی فنی شبکه‌های خبری العالم، پرس تی وی، آی فیلم و هیسپان تی وی را برای معاونت برون مرزی و طراحی و نصب پخش هفت شبکه تلویزیونی دیجیتال به صورت نسل سومی و اچ دی سازی آنها برای معاونت سیما را در کارنامه دارد.

گفتنی است مهندس عبدالحسین حسینیان در آذرماه سال جاری طی حکمی از سوی یوسف افشاری نیا مدیرکل صدا وسیمای مرکز چهارمحال و بختیاری به عنوان سرپرست معاونت فنی مرکز منصوب شد.

 

امتیاز شما