امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

شبکه نوجوانی در قاب شبکه خلیج فارس

مشاهده ۶۶۳
۱۴۰۱/۱۰/۱۲- ۱۳:۰۹

شبکه نوجوانی عنوان برنامه ای است در قالب میزگرد در سیزده قسمت 30 دقیقه ای است که در سیمای خلیج فارس در دست تهیه و تولید است. در هر برنامه شبکه نوجوانی به یکی از دغدغه‌های نوجوانان پرداخته می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، روایت اصلی برنامه یه این صورت می‌باشد که تعدادی نوجوان دور هم جمع می‌شوند تا یک برنامه تلویزیونی بسازند اما هر بار با مشکلاتی روبرو می‌شوند که موضوع برنامه را مشخص می‌کند. بچه‌ها برای حل مشکل در پایان برنامه به سراغ مشاور می روند هر کدام از بچه‌ها در این برنامه به عنوان‌ گزارشگر یک بخش، ایتم های معرفی کتاب و کتابخانه‌، معرفی بازی‌های کامپیوتری، معرفی شغل ، معرفی نوجوان موفق، معرفی یک ورزش ، و شاهنامه خوانی را آماده می‌کنند در بخشی از برنامه نیز با تعدادی نوجوان در خصوص موضوع برنامه گفتگو کنفرانسی شکل میگیرد. در قسمتی از برنامه موضوع قسمت آینده معرفی می‌شود تا نوجوانان بتوانند نظرات خود را در خصوص برنامه به صورت صوتی ارسال کنند. این برنامه هر جمعه ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه خلیج فارس پخش می‌شود.

گفتنی است که این برنامه در فصل تابستان‌ در ارزیابی استان‌ها با کسب نمره ۷۹ ، به عنوان دومین برنامه بخش نوجوان و جوان بین در استان‌ها انتخاب شد.

عوامل برنامه عبارتند:

تهیه کننده نوید رشیدی دستیار تهیه معصومه کمالی نیما رنجبرنژاد تصویربرداران: غلامعباس شعبانی علی زارعی صدابردار: اسماعیل موذنی بازیگران:مبینا مرادی پرهام قائینی معصومه‌ پودات امیریاسین عزیزی رونیا حسینی نازنین طهرانی علی‌سرودی

امتیاز شما