امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳

توجه جدی رسانه ملی به زیر ساخت های توسعه هر منطقه در رویکرد جدید

مشاهده ۴۱۰
۱۴۰۱/۱۱/۰۵- ۱۲:۵۳

فرمانداران شهرستان‌های آذرشهر، میانه، اهر و سراب با حضور در صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی در دیدار های جداگانه با مدیرکل جدید این مرکز گفتگو و به تبادل نظر پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر اکبر رضایی در این دیدارها با اشاره به رویکردهای تحولی رسانه ملی در دوره جدید و تحولات ساختاری و زیر ساختی آن گفت: تحول در محتوا، تحول در رویکرد و تحول در ساز و کار سه حوزه تحولی سازمان در دور جدید است و دو محور هویت محوری و عدالت گستری به عنوان پیشران پیشرفت سازمان و ماموریت کلان آن در این دوره خواهند بود.

وی به ظرفیت های بالقوه و بالفعل کلانشهرها و شهرستان‌های استان در پیشرفت و توسعه پرداخت و افزود: تلاش صداوسیما در رویکرد جدید استفاده بیشتر از ظرفیت‌های استان‌ ها، معرفی زیر ساخت های توسعه هر منطقه، توجه جدی به شهرستان‌ها و بالندگی آنها، توجه به روستاها زیست بوم های مناطق به عنوان نقطه کانونی و مولد اقتصاد و تقویت توانمندی‌های بومی، ظرفیت های فرهنگی، خرده فرهنگ ها و مزیت های نسبی هر کدام از استان‌ها خواهد بود.

گفتنی است در این دیدارها  فرمانداران شهرستان‌ها ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت هر شهرستان در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، فرهنگی، صنعتی، اجتماعی، سیاسی و... به معرفی قابلیت های مهم هر منطقه پرداختند.

 

تصاویر

امتیاز شما