امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

جشن چهل و چهارمین یوم الله

مشاهده ۶۰۳
۱۴۰۱/۱۱/۲۰- ۱۲:۰۷

صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی برنامه‌های متنوعی برای چهل و چهارمین یوم الله بیست و دوم بهمن تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما ویژه برنامه یوم الله 22بهمن را به تهیه کنندگی  احد محمودنسب – علی صیامی و کارگردانی محمد ندیمی – شهرام عبدی از ساعت 8:30 روز شنبه تا ساعت 13:00 به روی آنتن می‌برد. در این برنامه با دعوت از اساتید حوزه و دانشگاه به موضوعاتی چون علل شروع انقلاب ملت ایران علیه رژیم پهلوی از سال 1342 به رهبری حضرت امام (ره) و تداوم آن تا سال 1357 و پیروزی نهایی در بیست و دوم بهمن این سال پرداخت می‌شود.

همچنین در این برنامه راهپیمایی با شکوه مردم قهرمان پرور تبریز و سایر شهرستان‌ها به صورت زنده به تصویر کشیده می‌شود.

گفتنی است رادیو آذربایجان شرقی هم در سالروز جشن پیروزی  با ویژه برنامه زنده " حضور حماسه­سی " از ساعت 8:30 تا 12:00 به تهیه کنندگی ابوالفضل لطفی در کنار شنوندگان خود خواهدبود.

رادیو شهر مراغه هم در این روز با ویژه برنامه زنده ای به مدت 60 دقیقه با مخاطبان خود همراه می‌شود.

در این ویژه برنامه­ها آیتمها و بخش های مختلفی چون پوشش کامل راهپیمایی یوم الله بیست و دوم بهمن، ارتباط تلفنی با مبارزان انقلابی دوران ستمشاهی ، سرودها و ترانه‌های مرتبط با پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، تلفن‌ها و پیامک های مخاطبان ، دعوت از کارشناسان و میهمانان مختلف ، پخش گزارش های مردمی ، برقراری ارتباط تلفنی با شهرستان‌ها و مراکز استانی و...  پیش بینی است.

رادیو برون مرزی تبریز هم در جشن پیروزی مردم ایران ویژه برنامه "ظفر بایرامی " را به مدت 60 دقیقه به تهیه کنندگی محمدرضا رحیمی و گویندگی علیرضا نوراللهی به صورت زنده تقدیم مخاطبان این رادیو در جمهوری آذربایجان و منطقه قفقاز میکند.

پوشش خبری راهپیمایی بیست و دوم بهمن در شهر ولایتمدار تبریز و شهرستان­ها در بخش های مختلف خبری و برقراری ارتباط با بخش های خبری شبکه‌های سراسری از تمهیدات معاونت خبر این مرکز شمرده می‌شود.

تهیه و پخش اینفوگرافی ، عکس نوشت ، ویدئوکلیپ از راهپیمایی تبریز و شهرستانها ، و پخش تولیدات از رادیو نما از جمله کارهایی است که در معاونت فضای مجازی این مرکز در چهل و چهارمین جشن پیروزی انقلاب درنظر گرفته شده است.  

    

 

 

 

امتیاز شما