امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

گــود ورزش در شبکه اترک

مشاهده ۶۵۳
۱۴۰۱/۱۱/۳۰- ۱۲:۴۰

«گود ورزش» عنوان برنامه تلویزیونی است که از سیمای اترک ورزشکاران و دوستداران ورزش را همراهی می‌کند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، هدف این  برنامه ارتقاء سطح کمی و کیفی ورزش ، تشویق به ورزش کردن، توسعه ورزش همگانی، اطلاع رسانی در مورد نقش ورزش در زندگی فردی واجتماعی، آگاهی بخشی، اطلاعات عمومی  و تخصصی ورزشی، آشنایی بیشتر با ورزش قهرمانی و منش پهلوانی، آموزشی و تربیتی و...می‌باشد.

«گود ورزش» بصورت مجله ورزشی می‌باشد و در ابتدا تاریخچه مختصری از رشته ی ورزشی مورد نظر برنامه ارائه شده و در ادامه کارشناس مربوطه اطلاعات کاملتری به مخاطبان می دهد و نماینده هیات ورزشی به بیان برنامه‌ها ، اقدامات ، مسائل و مشکلات ورزش موردنظر می‌پردازد وبا تهیه گزارش و گفتگو با ورزشکاران در مورد امکانات و نواقص موجود، پوشش رویدادهای مهم ورزشی که در استان برگزار می‌شود، معرفی پیشکسوتان و قهرمانان ورزش استان، مسابقه پیامکی با طرح سئوالی مرتبط با موضوع برنامه، پخش تصاویری ارسالی بینندگان از مسابقات ورزشی مختلف، معرفی رشته‌های مهم ورزشی که در استان فعالیت  دارند؛ می‌کوشد تا مخاطبانش را بیشتر با فواید ورزش کردن آشنا کند و اطلاع رسانی دقیقی از رخدادهای ورزشی استان به بینندگان خود داشته باشد.

معرفی چهره‌های ورزشی، موسیقی-تصویر ورزشی، تلفن و پیامک، معرفی کتاب و نشریات تخصصی ورزش، گزارش و... از دیگر بخش های برنامه است.

«گود ورزش» به تهیه کنندگی حامد ظریفیان واجرای یاسرولیزاده ، دوشنبه ‏ها ساعت 22 به مدت یک ساعت به طور زنده از سیمای اترک روی آنتن می رود.

امتیاز شما