امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
گفت و گوی اختصاصی شبکه سحر با فعال رسانه ای ترکیه
گفت و گوی اختصاصی شبکه سحر با فعال رسانه ای ترکیه

راه وحدت مسلمین از آزادی قدس می‌گذرد

مشاهده ۳۶۶
۱۴۰۲/۰۱/۲۲- ۲۲:۵۹
تعداد بازدید:366

مدیر قدس تی وی ترکیه در مصاحبه ی اختصاصی با شبکه سحر آذری گفت: اگر امروزه برای اتحاد و یکدلی امت اسلامی مبارزه می‌کنیم باید بدانیم که راه آن از آزادی قدس می‌گذرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، نورالدین شیرین مدیر قدس تی وی ترکیه و فعال سیاسی در حوزه فلسطین افزود: روز قدس رمز عبور در جبهه مبارزه علیه صهیونیست و رمز تشکیل جبهه ی امت اسلامی و  سبب یکی شدن و اتحاد تمامی مسلمانان اطراف قدس شده است. زمانی که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان بنابه فرموده حضرت  امام خمینی (ره) روز قدس نامگذاری شد، مسلمانان در جغرافیای دنیای اسلام، خیلی ضعیف بودند. بعضی‌ها در نقطه ی تسلیم و بعضی‌ها تازه به عرصه رسیده بودند.
مدیر قدس تی وی ترکیه خاطرنشان کرد: امروزه ما شاهد این هستیم که نه تنها ساکنان فلسطین اشغالی برای آزادی قدس شریف مبارزه میکنند بلکه در سراسر دنیا کسانی که قلبشان برای قدس میتپد، کسانی که آزادی قدس شریف را خواهان هستند برای آن مبارزه کرده و جان خود را در این را ه فدا می‌کنند  و یکدل و یکپارچه به مبارزه با رژیم صهیونیستی می‌پردازند.
 نورالدین شیرین افزود: روز قدس در عین حال برای مسلمانان دنیا درهای ورود به دنیای وحدت اسلامی را نشان می دهد و مسئله ی روز قدس سبب شد که تمامی اقوام و ادیان و مذاهب و کشورهای  اسلامی در یک نقطه ی واحد اجتماع کنند . باور مبارزه برای آزادی قدس، کلید اصلی اتحاد اسلامی‌شده است.
وی گفت: روز قدس نشان داد که تصورات رژیم صهیونیستی را از اینکه کسی نمی تواند با او مقابله کند و همه از او هراس دارند و از روی ترس و اجبار با او متحد می‌شوند پوچ و باطل است  و روز قدس نشان داد که نه تنها این تصورات چیزی جز تصورات ذهنی باطل نمیباشد بلکه در عمل نیز در جبهه و میادین مقاومت پروژه صهیونیست را پوچ و بی ارزش کرده است. آنچه که از نیل تا فرات اسرائیل بزرگ نامیده میشد در پشت دیوارهایی که با دستهای خودشان ساخته بودند شکست خورده است .
نور الدین شریف در پایان گفت: با شروع انتفاضه و مقاومت حزب الله،  صهیونیست ها  به این نتیجه رسیدند که محکوم به نابودی هستند و خودشان به این مساله اذعان دارند که اسرائیل شکست خورده است . امروزه ما شاهد این هستیم که نه تنها در غزه و سرزمین‌های دیگر اشغالی بلکه در کشورهای ایران، عراق ، سوریه ، لبنان، یمن  و در کل جغرافیای جهان اسلام گروههای مبارز اسلامی علیه صهیونیست های غاصب  و اشغالگری آنها به پا خاسته اند. دیگر آینده ای برای رژیم صهیونیستی وجود ندارد و به افول و پایان رژیم صهیونیستی نزدیک شده ایم .

امتیاز شما