امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛
«مسائل و حلول» از شبکه الکوثر می‌پردازد؛

دلایل حسادت در کودکان و چگونگی رفتار با آنان

مشاهده ۱۸۷
۱۴۰۲/۰۲/۱۹- ۱۴:۴۱
تعداد بازدید:187

در برنامه «مسائل و حلول» از شبکه الکوثر موضوع دلایل حسادت در کودکان و چگونگی رفتار با کودک مورد بررسی و واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این برنامه تبیین می‌شود که: حسادت در کودکان احساسی منفی است که اگر کنترل نشود باعث ایجاد مشکلات روانی در بزرگسالی می‌شود. حسادت آمیزه‌ای از رنجش، ترس، نا‌‌امنی، احساس مالکیت و سو‌ظن است. حسادت در کودکان احساس بسیار مخربی است زیرا در بهترین حالت باعث می‌شود کودکتان احساس ناخشنودی و نارضایتی داشته باشد و در بدترین حالت کودک را بد‌اخلاق و عصبانی می‌کند....تشریح مطالب بالا به انضمام طرح موضوعاتی همچون: انواع حسادت، سن حسادت در کودکان، پیامدهای حسادت در کودک، دلایل حسادت در کودکان، نشانه‌ها و خطرات حسادت و راه کارهای جبرانی و مقابله با حسادت در کودکان و ....مواردی است که توسط کارشناس برنامه «سید سامی الخضرا» در برنامه «مسائل و حلول» برای مخاطبان و بینندگان عرب زبان شبکه الکوثر مطرح می‌شود.

برنامه «مسائل و حلول» سه شنبه 19 اردیبهشت ساعت 21:00 به وقت تهران، با تهیه کنندگی ایمان صالح، اجرای ربی عساف و محصول گروه اجتماعی بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما