امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

هدهد در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران

مشاهده ۴۸۲
۱۴۰۲/۰۲/۲۷- ۱۶:۳۵

وزیر فرهنگ تاجیکستان؛ میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه "در ایران" با عنوان جدید "هدهد" ویژه نمایشگاه کتاب از روز افتتاح این رویداد بزرگ فرهنگی، به روی آنتن شبکه جام جم رفت تا با نمایش این جلوه گری نمایشگاهی، فرهنگ کتابخوانی را بیش از پیش گسترش دهد.

در این برنامه که وقایع فرهنگی، اجتماعی و هنری نمایشگاه را به تصویر می‌کشد به معرفی موزه‌ها و غرفه‌های کشورهای مختلف فارسی زبان پرداخته شده است.

مصاحبه با سفرا و وزرای فرهنگ کشورهای مختلف، از جمله ترکیه، تاجیکستان و ... و نمایش غرفه‌های اقوام مختلف ایرانی با نگاه به هویت ایرانی و زبان فارسی؛ موسوم به "رنگین کمان اقوام" از دیگر بخشهای این برنامه است.

زلفیه دولت زاده؛ وزیر فرهنگ کشور تاجیکستان، که میهمان ویژه نمایشگاه کتاب بود در مصاحبه با خبرنگار هدهد، ضمن ابراز خرسندی از حضور کشورش در این نمایشگاه و تبادل فرهنگ غنی دو کشور، اظهار امیدواری کرد که تداوم برگزاری چنین نمایشگاههای فرهنگی در کشورهای فارسی زبان، باعث تحکیم روابط دوستانه کشورهای مختلف باشد.

برنامه هدهد، به تهیه کنندگی آقای تاجیک و اجرای پیمان فتاحی، با آیتم های تولیدی و ارتباط های زنده متعدد از وقایع مختلف نمایشگاه کتاب تهران، از کانال های 1 و 2 و 3 جام جم پخش می‌شود.

امتیاز شما