امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی
27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی

قدردانی مدیرکل صداوسیمای همدان از همکاران روابط عمومی

مشاهده ۶۰۱
۱۴۰۲/۰۲/۲۸- ۰۸:۵۷
تعداد بازدید:601

کیوان الوندی مدیرکل صداوسیمای استان همدان عملکرد روابط عمومی را پویا، کارآمد و پرتلاش ارزیابی کرد و از همکاران این واحد فعالیت بیش از پیش در حوزه جهاد تبیین را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در این بازدید قائم مقام، معاونین صدا، اداری و مالی، صیانت و حفاظت و مدیردفتر مدیرکل حضور داشتند. در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای استان همدان بر هم افزایی روابط عمومی‌ با واحدهای ستادی و تولیدی تاکید کرد و افزود: مهمترین رسالت روابط عمومی‌ها، جهاد تبیین و امید آفرینی در جامعه است.

کیوان الوندی گفت: امروز در جنگ نرم نابرابر باید تمام توان خود را در جهت روشنگری هرچه بیشتر از دستاوردهای نظام داشته باشیم و با تلاش و کوشش مضاعف این فعالیت های ارزشمند را به سمع و نظر همگان برسانیم. وی در روز روابط عمومی از همکاران این واحد خواست، تمام توان خود را در انعکاس اخبار و کارهای انجام شده در صداوسیما استان صرف کرده و با روحیه جهادی ضمن بازتاب خبر به ایجاد انگیزه بیشتر در بین همکاران اقدام نمایند.

در این دیدار مدیر و کارشناسان روابط عمومی، گزارشی از عملکرد گذشته و پیش بینی فعالیت های آتی ارائه کردند. دیگر حاضران جلسه نیز ضمن تشکر از زحمات همکاران روابط عمومی، دیدگاه و نقطه نظرات خود را درباره انتشار بهتر و فراگیر اخبار از کانال های روابط عمومی‌ بیان کردند.

امتیاز شما