امروز پنج شنبه  ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
پخش زنده یادواره شهدای پاسدار تویسرکان
پخش زنده یادواره شهدای پاسدار تویسرکان

دومین یادواره یکصد شهید پاسدار شهرستان تویسرکان

مشاهده ۲۴۸
۱۴۰۲/۰۲/۳۰- ۰۸:۵۰
تعداد بازدید:248

یادواره یکصد شهید پاسدار شهرستان تویسرکان با سخنرانی آیت‌الله «سید احمد خاتمی» عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت تهران، در مصلی شهر تویسرکان با حضور مسئولین و مردم شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این یادواره از شبکه استانی همدان، به صورت زنده پخش شد. دومین یادواره یکصد شهید پاسدارشهرستان تویسرکان به همت ستاد یادواره شهدای این شهرستان برگزار شد. عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری، خون شهیدان را عزت آفرین برای نظام و انقلاب اسلامی دانست و گفت: حاصل خون شهیدان، بیمه انقلاب اسلامی طی ۴۴ سال گذشته و آینده انقلاب اسلامی ایران است اگر طی این ۴۴ سال نبود خون شهدا اکنون نه ایرانی بود و نه انقلاب اسلامی لذا کشور ما مدیون شهدا است.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توطئه‌های مختلف علیه نظام اسلامی ایران گفت: از اولین روزهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی توطئه‌هایی همچون جنگ قومیتی، جنگ تحمیلی ۸ساله، ۶ کودتای مختلف، حمله نظامی‌ برای آزاد سازی گروگانها، فتنه‌های ۷۸ ، ۸۸ ، ۹۸ و آخرین آنها اغتشاشات ۱۴۰۱ بود اما با تمام این توطئه‌ها نظام ایران اسلامی همچنان ‌پا برخاست و این باپرجایی به مدد خون شهداست. آیت الله سید احمد خاتمی ادامه دارد: همراهی با ولایت بیمه کننده نظام خواهد بود. وی تاکید کرد: شهدا زنده جاوید هستند و خون آنان در هر زمانی می جوشد و پیام جدید دارد چون فرهنگ شهادت عظمت را برای جامعه به ارمغان می آورد . عضو مجلس خبرگان رهبری پایان دستاورد خون شهیدان را ظهور امام عصر دانست و گفت: در زمان ظهور حضرت حجت مقام معظم رهبری پرچم این نهضت را به امام زمان عج خواهد داد.

آیت الله خاتمی در پایان گفت: باید از تجربه تلخ اغتشاشات سال گذشته عبرت گرفت که اولا مردم ومسئولین درصحنه باشند؛ دوم همراهی با ولایت بیمه کننده نظام خواهد بود و در نهایت بصیرت آحاد مردم در مقابل تمام توطئه‌ها می توانند بقا نظام را برای همیشه ایام تضمین کند.

تصاویر

امتیاز شما