امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «شکاف اقتصادی» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود؛
در «شکاف اقتصادی» هیسپان تی‌وی بررسی می‌شود؛

اکسپو 2023 و تقویت مبادلات تجاری ایران و کشورهای جهان

مشاهده ۱۹۶
۱۴۰۲/۰۲/۳۱- ۱۳:۳۴
تعداد بازدید:196

برنامه «شکاف اقتصادی» شبکه هیسپان تی وی این هفته با اشاره به نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران -اکسپو 2023- به نقش این رویداد در تقویت مبادلات تجاری بین ایران و سایر کشورها می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «شکاف اقتصادی» در این هفته با اجرای کارلوس آلونسو، نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران موسوم به ایران اکسپو 2023 و اهمیت آن را زیر ذره بین می‌برد. ایران اکسپو یک رویداد بین المللی است که با حضور شرکت های ایرانی و بازدید تجار و بازرگانان خارجی از کشورهای مختلف برگزار می‌شود. در نمایشگاه امسال نیز کشورهای خارجی متعددی حضور داشتند که در این برنامه، به اهمیت این رویداد و جایگاه آن در افزایش مبادلات تجاری ایران با کشورهای جهان پرداخته می‌شود.

برنامه «شکاف اقتصادی» به تهیه کنندگی فهیمه اسماعیل‌پور روز دوشنبه ساعت 11:00 به وقت تهران از شبکه هیسپان تی وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز در ساعت های 18:30،13:00 و روز سه شنبه ساعت 02:30،12:00و 16:30 برای اسپانیایی زبان‌های سراسر جهان قابل مشاهده خواهد بود.

علاقه‌مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.hispantv.com/showprogram/brecha-economica/443 این برنامه را در وب‌سایت شبکه هیسپان تی وی مشاهده کنند.

امتیاز شما