امروز جمعه  ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماجرای دریانوردان روی امواج صبا

مشاهده ۲۱۵
۱۴۰۲/۰۳/۰۷- ۱۲:۳۳

رادیو صبا در برنامه مستند «ماجرا» به روایت موفقیت های پزشکی در سفر دوره دنیا ناوشکن ایرانی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «ماجرا» یکی از برنامه‌های مستند رادیو صبا است که با شعار «هر نام آوری ماجرایی دارد» در قالب مستند گزارشی به بررسی دلایل شهرت افراد و ماجراهای معروف می‌پردازد. این برنامه با توجه به موفقیت های اخیر دریانوردان ایرانی به سراغ آنها می رود و روایتی از اتفافات نادری که در این سفر پر ماجرا روی داده را تقدیم شنوندگان می‌کند.
انسیه شمس اللهی تهیه کننده این برنام گفت: سفر دور دنیا با ناوشکن دنا جز نادر ترین اتفاقات دنیااست، که حتما ماجراهای شنیدنی بسیاری دارد، که ما در این قسمت ماجرا به رویداد های پزشکی آن می‌پردازیم و گزارشی از اقدامات پزشکی که انجام شده را از زبان دکتر سلطان زاده ریس اداره بهداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران می‌شنویم.
سلطان زاده در این برنامه از از انجام عمل جراحی بر روی ناوشکن دنا در پهنه اقیانوس خبر داد و گفت: برای اولین بار در روی اقیانوس ۳ عمل جراحی موفق انجام دادیم که در یک بیمارستان مجهز انجام شد.
شمس اللهی در ادامه بیان کرد، در این مستند از خاطرات دریانوردان و دغدغه‌های خانواده‌های آنها می‌شنویم.
ماجرای دریا نوردان روز یکشنبه هفتم خرداد ساعت ۱۰ صبح به تهیه کنندگی انسیه شمس اللهی تقدیم شنوندگان می‌شود، علاقه مندان می توانند تکرار این برنامه را ساعت ۲۲ بشنوند.

امتیاز شما