امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

مهدی: تحریم، یکی از چالش‌های آمدن VAR به لیگ برتر است

مشاهده ۲۷۲
۱۴۰۲/۰۴/۱۹- ۱۲:۴۵

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور گفت: چالش‌های VAR هم در داخل فوتبال و هم در خارج از مجموعه فوتبال مثل تحریم‌ها است و اگر نهادهای خارج از مجموعه فوتبال نیز بیشتر کمک کنند قطعا این مسیر سریعتر پیش خواهد رفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور در گفت‌وگو با برنامه صبح و ورزش رادیو ورزش پیرامون آخرین وضعیت VAR و احتمال استفاده از آن در این فصل گفت: چالش‌های VAR هم در داخل فوتبال و هم در خارج از مجموعه فوتبال مثل تحریم‌ها است، اما شخص آقای وزیر ورزش به طور جدی پیگیر این مساله هستند و اگر نهادهای خارج از مجموعه فوتبال نیز بیشتر کمک کنند قطعا این مسیر سریعتر پیش خواهد رفت و امیدواریم در این زمینه نهادهای بین المللی نیز به هموارسازی این مسیر کمک شایانی داشته باشند.

وی درباره بدهی‌ها و پرونده‌های حقوقی باشگاه‌های لیگ برتری اظهار کرد: این بحث در حوزه همکاران نقل و انتقال است، اما من هم شنیدم که چندین تیم در این زمینه دارای مشکلاتی هستند و متاسفانه تیمها نیز کارها را به دقیقه ۹۰ موکول می‌کنند، اما معمولا تا روزهای آخر این مشکل حل می‌شود.

مهدی درباره فیفادی و مسابقات آماده سازی تیم ملی بیان کرد: ما ۴۰ روز پیش با آقای قلعه نویی و آقای عنایتی جلساتی در این خصوص داشتیم و کلیات را تا آخر نیم فصل لحاظ کردیم.

رئیس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور درباره شایعاتی که درباره یکی از تیم‌های تازه صعود کرده به لیگ برتر وجود دارد، بیان کرد: پیگیری این موارد مربوط به نهادهای قضایی است و قطعا اگر مورد خاصی باشد نهاد قضایی ورود خواهد کرد و کار به نتیجه مثبت خواهد رسید.

برنامه صبح و ورزش از شنبه تا پنجشنبه راس ساعت ۰۶:۴۰ دقیقه از رادیو ورزش موج FM ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

امتیاز شما