امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

تحلیل منافع عضویت ایران در سازمان همکاری شانگهای

مشاهده ۳۳۸
۱۴۰۲/۰۵/۱۸- ۱۷:۲۹

مهرداد کیایی نماینده ایران در سازمان شانگهای درباره اهمیت سرمایه گذاری خارجی ایران با عضویت در این سازمان در شبکه جام جم توضیح می دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در بخش ابتدایی برنامه  فرصت موسومک به "پیش تیتراژ" به انتخابات مجلس شورای اسلامی‌پرداخته می‌شود.

در بخش گفت و گو با نام "پروژه"؛ با حضورمهرداد کیایی نماینده ایران در سازمان شانگهای، اهمیت سرمایه گذاری خارجی ایران با عضویت در این سازمان بررسی می‌شود.

در بخش "گزارش پروژه" نظرات سازمان توسعه تجارت و وزارت خارجه؛ درباره  فرصت هایی که شانگهای برای ایران به وجود خواهد اورد صحبت می‌شود.

در آیتم "حجره" با حضور دکتر روح الله ابراهیم نژاد_ استاد دانشگاه و مشاور کسب و کار و کارافرینی و رییس دپارتمان کسب و کار مجتمع فنی تهران_ به سراغ موضوع کسب و کارهای نوین و فرصت سرمایه گذاری در ان‌ها خواهد رفت.

در آیتم "افق" فرصت های سرمایه گذاری بین ایران و پاکستان را بررسی می‌شود.

در بخش "دانش بنیان" برنامه یک شرکت دانش بنیان در حوزه ریزتراشه‌ها و کیت های ازمایشگاهی و در "میز اقتصاد" خبرهای مهم از رشد سرمایه گذاری در کشور را در هفته ای که گذشت مرور می‌شود.

مجله اقتصادی «فرصت»، کاری از گروه اجتماعی شبکه جام جم، به تهیه کنندگی مریم هدیه لو و با اجرای علی پاکزاد و رضا فرخی، چهارشنبه‌ها ساعت 21:45 به وقت تهران، به روی آنتن می رود.

امتیاز شما