امروز يك شنبه  ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
در کانال اردوی شبکه جهانی سحر؛
در کانال اردوی شبکه جهانی سحر؛

همبستگی کودکان و نوجوانان پاکستانی با شهدای غزه

مشاهده ۳۰۹
۱۴۰۲/۰۸/۱۷- ۱۴:۵۲
تعداد بازدید:309

کودکان و نوجوانان پاکستانی در اجتماعی بزرگ در کراچی با خانواده‌های هزاران کودک شهید غزه ابراز همدردی کردند.

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، تظاهرات کودکان و نوجوانان حامی قدس و غزه به همت حزب جماعت اسلامی و انجمن‌های دانش آموزی در شهر کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان برگزار شد.

هزاران نفر از کودکان و نوجوانان با شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و «لبیک یا اقصی»، همدردی خود را با خانواده‌های شهدای غزه اعلام کردند.

 سخنرانان در اجتماع ضد صهیونیستی امروز گفتند: اسرائیل یک رژیم نامشروع و تروریست است که تحت حمایت آمریکا قرار دارد و ما پشتیبانی آمریکایی‌ها از نیروهای تروریست رژیم اسرائیل را محکوم می‌کنیم.

حافظ نعیم الرحمان، رئیس حزب جماعت اسلامی در کراچی گفت: تجمع بزرگ کودکان و نوجوانان پاکستان یک پیام به ملت فلسطین است که ما تا آخرین لحظه در کنار شما ایستاده‌ایم و یک پیام به دشمنان اسلام و اشغالگران صهیونیست که کودکان، نوجوانان و جوانان ملل اسلام در میدان حضور دارند و هر لحظه آماده جهاد علیه اسرائیل هستند.

گفتنی است؛ برخی از کودکان و نوجوانان حاضر در تظاهرات امروز با چفیه فلسطینی و برای همبستگی با رزمندگان جبهه مقاومت پیراهن‌هایی با تصویر مسجد الاقصی به تن داشتند.

امروز همچنین قرار است راهپیمایی فعالان رسانه‌ای از جمله روزنامه‌نگاران و خبرنگاران پاکستانی مقابل باشگاه خبرنگاران شهر کراچی برای همبستگی با ملت فلسطین از جمله شهدای خبرنگار در غزه، برگزار شود.

                 

 

امتیاز شما