امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شبکه آی فیلم عربی ؛
در شبکه آی فیلم عربی ؛

صدای بازیگر توانمند سوریه روی شخصیت اصلی «گیل‌دخت» می‌نشیند

مشاهده ۳۷۷
۱۴۰۲/۰۹/۰۶- ۱۲:۴۸
تعداد بازدید:377

مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» برای پخش از شبکه آی‌فیلم عربی در مرحله دوبله به سر می‌ برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مجموعه تلویزیونی «گیل‌دخت» تولید گروه فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی رسانه ملی، مراحل دوبله را برای پخش برای مخاطبان عرب زبان شبکه آی فیلم می‌گذراند.

دوبله این مجموعه به سرپرستی  سمیر قصیباتی و با حضور گویندگانی از جمله؛ "باسل الرفاعی"، "نسرین الحکیم"، "اسامه جنید"، "اسامه تیناوی" و "مامون الرفاعی" در کشور سوریه در حال انجام و در مراحل پایانى خود به سر مى برد و براى پخش از این شبکه براى ایام ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

گفتنی است؛ شخصیت اصلی این سریال را میترا رفیع ایفا کرده و نسرین الحکیم بازیگر و صداپیشه توانمند سوریه صداپیشگی آن را عهده‌دار است.

«گیل‌دخت» درامی عاشقانه در ۶۰ قسمت است که طراحی داستان و نگارش فیلمنامه این سریال را مجید آسودگان انجام داده و تهیه‌کنندگی آن را محمدرضا شفیعی برعهده داشته است.

از جمله بازیگران «گیل‌دخت» می‌توان به محمود پاک‌نیت، پریوش نظریه، فریبا متخصص، میترا رفیع، رامتین خداپناهی، سعید چنگیزیان، شقایق فراهانی، ثریا قاسمی، سعید راد، حبیب دهقان نسب، فخرالدین صدیق شریف، میترا رفیع، یاسمن معاوی، محمد فیلی، رضا اکبرپور و امین میری اشاره کرد.

 قابل ذکر است؛  پیش از این  کانال فارسی آی فیلم اقدام به پخش این سریال جذاب نموده و مورد استقبال مخاطبان آن قرار گرفته است.

 

امتیاز شما