امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

بررسی موضوع جنجالی دیگر در «جام‌جم»/ پای خبرنگار قدیمی صداوسیما به شبکه یک باز شد

مشاهده ۳۶۹
۱۴۰۲/۱۰/۱۸- ۱۷:۲۲

موضوع رسانه و مواجهه‌اش با بحران در برنامه تلویزیونی «جام‌جم» مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد؛ شبی که پای برمک بیات خبرنگار قدیمی و سردبیر ارشد امروز معاونت سیاسی به این برنامه جنجالی و شبکه یک سیما باز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دو هفته قبل موضوع یلدای تلویزیون بازتاب‌های گسترده‌ای داشت؛ اما هفته گذشته این برنامه به دلیل پخش ویژه برنامه‌های حاج قاسم سلیمانی روی آنتن  نرفت.

اما این هفته با انتخاب موضوعِ بررسی عملکرد رسانه ملّی در مواجهه با بحران شاید به اتفاقات اخیر چه در ماجرای هک سامانه‌های سوخت و چه حمله تروریستی کرمان بپردازد.

موضوعی که بسیار مدنظر رسانه‌ها و بارها درباره ابعاد مختلف آن بحث‌های جدّی شده است. حالا «جام‌جم» با این محور امشب میزبان برمک بیات از خبرنگاران قدیمی و سردبیر ارشد امروز معاونت سیاسی صداوسیما خواهد بود.

برمک بیات کارشناس رسانه و مدرس دانشگاه علامه طباطبایی جزو قدیمی‌های حوزه رسانه به شمار می‌رود. او مدتی در مسکو به عنوان خبرنگار ایرانی از طرف صداوسیما حضور داشت.

حالا امشب پایِ او به برنامه تلویزیونی «جام‌جم» می‌رسد. برنامه‌ای که این روزها دوران بلوغ خود را سپری می‌کند و بازتاب‌های خوبی در فضای‌مجازی به همراه دارد.

برنامه تلویزیونی «جام‌جم» با رویکردی نقادانه به تهیه‌کنندگی مصطفی هیودی و با سردبیری و میزبانی سیداحمد موسوی صمدی هر دوشنبه حوالی ساعت 23:15 به صورت زنده روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

امتیاز شما