امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

«طنین انقلاب» روی موج صدای خراسان رضوی

مشاهده ۱۷۸
۱۴۰۲/۱۱/۱۲- ۱۳:۱۳

هم زمان با دوازدهم بهمن ماه و آغاز جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی مجموعه رادیویی «طنین انقلاب » همه روزه از صدای خراسان رضوی تولید و پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «طنین انقلاب» در ساختاری ترکیبی و در 10 قسمت  120 دقیقه ای به صورت زنده و مستقیم همه روزه از صدای خراسان رضوی پخش می‌شود .

این برنامه که مجله ای رسانه ای است با هدف معرفی هویت جهانی انقلاب اسلامی و اندیشه‌های امام خمینی (ره) در بیداری مظلومان و ستمدیدگان جهان همراه با آموزه‌های جهاد و شهادت، همچنین تبیین مکتب امام خمینی (ره) و تاب آوری نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر هجمه‌ها، دشمنی‌ها و ترفندهای اقتصادی، سیاسی و فرهنگی استکبار جهانی ارائه خواهد شد.

این برنامه شامل بخش های کارشناسی و حضور اندیشمندان حوزه و دانشگاه، نغمه‌های انقلابی و سرودها و تصنیف های خاطره انگیز دوران پیروزی انقلاب اسلامی، کارنامه انقلاب و تاکید برکارآمدی نظام اسلامی، ذکر خاطرات و خطرات انقلابیون، معرفی کتب وآثار منظوم و منثور انقلاب اسلامی و موضوع مهم گفتمان انقلاب و آثار و نتایج فرهنگی و اجتماعی آن در جهان اسلام خواهد بود.

این برنامه از روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه به مدت ده روز همه روزه ساعت ۱۸ از شبکه استانی صدای خراسان رضوی تقدیم مخاطبان  خواهد شد.

برنامه «طنین انقلاب» به تهیه کنندگی رضا سلیمانی و امیرحسن کشوری با اجرای شهلا شایسته؛ گزارشگری بهروز وطن دوست و نویسندگی جمیله توکلی و با صدابرداری علی رضا جعفری از صدای خراسان رضوی تولید و پخش خواهد شد.


امتیاز شما