امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
در شهادت امام موسی کاظم {ع} رادیوسراسری زیارت "و صدای خراسان رضوی تقدیم می‌کند؛
در شهادت امام موسی کاظم {ع} رادیوسراسری زیارت "و صدای خراسان رضوی تقدیم می‌کند؛

"آسمان بارانی است"و"غریبانه" از شبکه استانی صدا و رادیو سراسری زیارت خراسان رضوی

مشاهده ۱۱۱
۱۴۰۲/۱۱/۱۶- ۱۰:۵۲
تعداد بازدید:111

ویژه برنامه‌های "آسمان بارانی است"و"غریبانه"عنوان برنامه‌های شبکه استانی صداورادیو سراسری زیارت خراسان رضوی به مناسبت شهادت امام موسی کاظم (ع) است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این ویژه برنامه‌ها به منظور آشنایی بیشتر مخاطبان با فضایل و سیره زندگی حضرت موسی بن جعفر(ع) و با هدف ترویج مبانی مکتب تشیع و سیره زندگانی حضرات معصومین علیهم السلام و تعمیق باورهای دینی و ایجاد ارامش معنوی در جامعه در سایه سار انس با اهل بیت علیهم السلام تقدیم شنوندگان رادیوسراسری زیارت و صدای استانی خواهد شد.

مرثیه سرایی و ذکر مصیبت با نوای مهدی رسولی و قرائت حدیث کساء، قرائت زیارت امین الله با نوای میثم مطیعی، دکلمه خوانی مهدی بهروزیان، شعرخوانی یاسر رحمانی و مرثیه سرایی و عزاداری محمد گلابگیر و امیر عارف از بخش های این برنامه است.

در این برنامه همچنین از شعر آئینی حجت الاسلام سید روح الله موید از شاعران آئینی مشهد و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان به صورت زنده استفاده خواهد شد. ارتباط تلفنی با کاظمین و یا با حرم های مطهر فرزندان حضرت موسی بن جعفر در قم، وشیراز و 42 نفر از خادمان کفشدار حرم رضوی که به نمایندگی از همه خادمان این آستان، برای چهارمین سال متوالی، همزمان با ایام شهادت امام موسی بن جعفر (ع) خود را به کشور عراق و شهر کاظمین رساندند تا در عزای پدر امام رضا (ع) به زائران حرم کاظمین خدمت‌رسانی کنند از دیگر بخش های این برنامه است. 

"آسمان بارانی است"به تهیه کنندگی محمدرضاغوث، گویندگی لیداشیرازی، صدابرداری سیدعلیرضا جعفری، نویسندگی حمیده نجاریان و گزارشگری علی سلیمی‌به مدت 90 دقیقه روز دوشنبه ساعت 18 تا 19:30 از صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.

همچنین ویژه برنامه "غریبانه "به تهیه کنندگی زهرا پارسا، گویندگی فاطمه برات زاده، صدابرداری محراب مهماندوست، نویسندگی زهرا حیدری و گزارشگری وحید اسدی به مدت 90 دقیقه روز سه شنبه ساعت 9 تا 10:30 از رادیوسراسری زیارت خراسان رضوی تقدیم مخاطبان خواهد شد.

امتیاز شما