امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

آغاز ضبط تبلیغات تلویزیونی نامزدهای انتخابات در خراسان رضوی

مشاهده ۱۹۷
۱۴۰۲/۱۱/۲۳- ۰۸:۴۰

۱۲ کانال تلویزیونی برای تبلیغات نامزدهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در خراسان رضوی شروع به کار کرده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای خراسان رضوی در جلسه قرارگاه رسانه‌ای استان که به میزبانی صداوسیماگفت: تاکنون ۱۵۰ نفر برای شرکت در مناظرات تلویزیونی ثبت نام کرده اند که کار ضبط این مناظرات آغاز شده است و از اسفند ماه از کانال‌های تبلیغاتی پخش خواهد شد. نصر پور  از نامزدها درخواست کرد با  شرکت در این مناظرات زمینه آگاهی مردم از افکار و سوابق کاندیداها و مشارکت بیشتر در انتخابات را فراهم کنند

وی اضافه کرد: طبق مصوبات ستاد انتخابات سازمان صداوسیما و هماهنگی صورت‌ گرفته با ستاد انتخابات کشور، هر نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این دوره از انتخابات فرصت دارد در مدت زمان ۲۰دقیقه و در قالب یک کلیپ به معرفی برنامه‌های خود بپردازد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی بر لزوم رعایت شیوه‌نامه‌های رسانه‌ای و چهارچوب‌های مربوطه برای تولید محتوای نامزدها تأکید کرد و گفت: محتواهای تولیدی باید پنج روز قبل از آغاز تبلیغات به مرکز صداوسیمای خراسان رضوی ارسال شود تا برنامه‌ریزی برای بازبینی و پخش آنها در موعد مقرر انجام گیرد.

مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی با بیان اینکه امکان بارگذاری محتواها در تلوبیون نیز وجود دارد، عنوان کرد: برای همه نامزدها یک صفحه در تلوبیون هم اختصاص یافته است.

دکتر مقدم فر پژوهشگر رسانه و مشاور فرمانده کل سپاه هم در این جلسه گزارشی از آخرین تحولات جبهه مقاومت و شرایط انتخاباتی کشور برای ۳۵ مدیر رسانه شرکت کننده در این جلسه ارائه داد.

 انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۵ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود و استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

امتیاز شما