امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

سریال «بیست کویید» به اواخر پاییز می‌رسد/ چرا فرزاد جمشیدی انتخاب شد؟ + عکس‌

مشاهده ۳۶۵
۱۴۰۲/۱۱/۳۰- ۱۳:۰۵

تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بیست کویید» که این روزها تصویربرداری‌اش در مشهد دنبال می‌شود که به کنداکتور اواخر پاییز خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی به نقل از خبرگزاری تسنیم، این روزها سریال «بیست کویید» در مشهد و حومه این شهر مقدس در حال تصویربرداری است. این سریال از تولیدات سیمافیلم به شمار می‌رود.

ابوالفضل حاجتمند تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی به خبرنگار تسنیم گفت: علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، میرطاهر مظلومی، اصغر نقی‌زاده و صفر کشکولی، حسام خلیل‌نژاد جزو بازیگران چهره این سریال‌اند و همچنین جواد سلطانی،علی ذکریایی، فاطمه مقدس، پانته‌آ کیقبادی، فهیمه مؤمنی، سعید ولی‌زاده، و چندین هنرمند دیگر در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

وی درباره پیشرفت تصویربرداری سریال و رسیدن به آنتن تلویزیون، تأکید کرد: خوشبختانه سریال با کیفیتِ مناسب، هنرنمایی خوب بازیگران و تلاش عواملش 60 درصد تصویربرداری را طی کرده و پیش‌بینی‌مان آماده شدن تا پایان آذرماه است و بلافاصله روی آنتن خواهد رفت.

تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی به فضای سریال و داستانش اشاره کرد و گفت: این سریال 30 قسمتی با محوریت وقایع و اتفاقات دوران کرونا، داوطلب شدن عده‌ای از مردم را برای کمک به کادر درمان به تصویر می‌کشد اما در میان این افراد، شخصی است که انگیزه حضورش با دیگران فرق دارد. سریال خوشبختانه فضای شیرینی دارد اما تلطیف شده فضای کرونا را تاریخ‌نگاری می‌کند. سریال از قبل کرونا شروع می‌شود؛ از آن گروه‌های جهادی که به میدان آمدند بچه مسجدی‌ها و گروه‌هایی که در روستاها فعالیت کردند. سریال به تزریق واکسن می‌رسد و با زبان شیرینی حرف‌های مهمی را مطرح می‌کند.

او در خصوص جزئیات دیگر تصویربرداری سریال تصریح کرد: ما تاکنون 70 بازیگر مشهدی استفاده کردیم؛ از لهجه و گویش به خوبی بهره‌برداری شده است. در نقاط مختلف شهر مشهد و حومه فیلمبرداری کرده‌ایم که تعداد لوکیشن‌ها به 200 لوکیشن می‌رسد. ما نخواستیم به علت بالا رفتن هزینه‌های تولید از کیفیت کار کم کنیم و این انتظار می‌رود که تلویزیون بیشتر با تولیدکنندگانش همراهی کند تا کارهای بهتری ساخته و روانه آنتن شوند.

حاجتمند همچنین در پاسخ به این سؤال که چرا فرزاد جمشیدی برای بازی در این سریال انتخاب شد،‌گفت: می‌خواستیم از شخصیتی متفاوت در نقشی متفاوت استفاده کنیم. فرزاد جمشیدی یک دکتر جهادی در روستا است. به نظرمن چهره جدیدی از جمشیدی مخاطب می‌بیند؛ او یکی از نقش‌های اصلی سریال را ایفا می‌کند که حدوداً در 50 سکانس حضور دارد.

از دیگر عوامل این سریال می‌توان به‌هادی حاجتمند (کارگردان)، حمید برزگر (نویسنده)، علی گورانی (تدوینگر)، حدیث حاذقی (مدیر برنامه‌ریزی)، امیر جاودانی زرین (دستیار اول کارگردان)، مرضیه تبیجی(منشی صحنه)، محمدحسین غفرانی (مدیر تولید)، یوسف سبحانی (مدیر فیلمبرداری)، علی سنگین (طراح صحنه و لباس)، محسن طیبی بجستانی (مدیر صدابرداری)، محمدحسین ابراهیمی(طراحی و ترکیب صدا)،جلوه‌های ویژه بصری (حسن پیله‌ور) مجتبی علی دوست (عکاس) و امیر ترابی (طراح چهره‌پرداز) اشاره کرد.

تصاویر جدید سریال را در ادامه ببینید:

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , ماه رمضان ,

علیرام نورایی و آزیتا ترکاشوند

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , ماه رمضان ,

علی عامل هاشمی و اسدالله یکتا

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , ماه رمضان ,

صفر کشکولی

تلویزیون , صدا و سیما , سریال , ماه رمضان ,

علیرام نورایی و آزیتا ترکاشوند

امتیاز شما