امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

تدارک ویژه صداوسیمای استان زنجان به مناسبت جشن نیمه شعبان

مشاهده ۲۴۲
۱۴۰۲/۱۲/۰۲- ۱۲:۲۷

درآستانه نیمه شعبان و جشن‌های میلاد مسعود حضرت بقیه الله العظم(عج) برنامه‌های صداوسیمای استان زنجان رنگ شور و شادی بخود می‌گیرند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، معاونت سیما دربرنامه اجرای مشترک شبانه با استانهای آذربایجان شرقی و اردبیل با آیتم های متنوع و شاد از قبیل اجرای زنده موسیقی و سرود  و تواشیح، ارتباط زنده با قم و مسجد مقدس جمکران و خراسان رضوی و حرم مطهر امام رضا(ع)، پخش زنده نورافشانی و پخش مولود خوانی مداحان مطرح  این استان‌ها از صداوسیمای اردبیل، همراه بینندگان در این سه استان خواهد بود.

همچنین با حضور110دختر به سن تکلیف رسیده در استودیوی برنامه زنده خانواده، برنامه مفرحی تحت عنوان جشن تکلیف مهدوی ازساعت9صبح روز شنبه به مدت 120 دقیقه پخش خواهدشد.

شبکه استانی صدا در قالب برنامه‌های مختلف به استقبال ولادت با سعادت آخرین ذخیره الهی خواهد رفت؛ برنامه زنده آیدین گون، آیدین گله جاق ویژه ولادت حضرت ولیعصر (عج) با رویکرد اطلاع رسانی و تفریحی و سرگرمی، شنبه ۵اسفندماه از ساعت ۱۶:۱۵ الی ۱۹:۰۰ به صورت زنده پخش خواهد شد.

به همین منوال برنامه «آیدین گونلر» از ساعت ۲۲ روز شنبه، برنامه «مصباح» روز یکشنبه ساعت 15، برنامه طنز «دوزدان» ویژه نیمه شعبان ساعت ۹ صبح، برنامه زنده «رله» از مرکز قم روز نیمه شعبان، برنامه «بایراملار» از ۱۰ شعبان تا ۱۵ شعبان با پخش مولودی و ترانه‌های مرتبط با این این ایام هر شب از ساعت ۲۳:۳۰ ، پخش نمایش «آوای انتظار» با موضوع فرهنگ انتظار، پخش ۶ سخنرانی مرتبط با ایام ولادت حضرت قائم (عج) قبل از اذان صبح تقدیم شنوندگان می‌شود.

معاونت اطلاعات و اخبار مرکز هم با پوشش خبری برنامه‌های عید میلاد در کل استان، تهیه گزارش خبری از جشن‌های نیمه شعبان، گزارش تولیدی از فلسفه ی واقعی انتظار و بارگذاری تصاویر ارسالی شهروندان با موضوع نیمه شعبان همراه مخاطبان بخش های خبری خواهد بود.

معاونت فضای مجازی مرکز هم با تولید و انتشار کلیپ در سکوهای انتشار محتوا، تولید پوستر و اینفوگرافیک در خصوص زندگی مهدوی و انتظار در فرهنگ اسلامی، اجرای پویش عکس انتظار در راستای دریافت عکس و فیلم از جشن‌های نیمه شعبان، انتشار تولیدات مردمی از جشنهای نیمه شعبان از طریق فضای مجازی و شبکه اشراق و بازنشر تولیدات سیما و صدا با موضوع جشن‌های نیمه شعبان همراه مخاطبان در فضای مجازی خواهد بود.

امتیاز شما