امروز جمعه  ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
نصب بنرهای شبکه‌های انتخاباتی در شهرهای استان همدان
نصب بنرهای شبکه‌های انتخاباتی در شهرهای استان همدان

تنور انتخابات داغ‌تر می‌شود!

مشاهده ۱۰۷
۱۴۰۲/۱۲/۰۶- ۱۵:۵۵
تعداد بازدید:107

به همت صداوسیمای استان همدان و با همراهی استانداری و فرمانداری‌های استان، بنرهای راهنمایی مردم برای استفاده از شبکه‌های انتخاباتی هر شهر، برای هم استانی‌ها در محل های پر رفت و آمد نصب شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، طراحی بنرهای تبلیغی، جهت شبکه‌های راه اندازی شده برای حوزه‌های 7گانه انتخابیه استان همدان، انجام شد. با تاکید مدیرکل صدا و سیمای استان همدان، برای هر حوزه انتخابیه یک کانال در فضای مجازی ایجاد و جهت اطلاع رسانی و تهیج مردم حوزه مذکور استفاده شود.

معاونت فضای مجازی با همکاری روابط عمومی، با ایجاد کدهای دسترسی سریع یا QR Code کانال‌های ایجاد شده و درج آن در پوسترهای تبلیغی و به تفکیک شبکه‌های هر حوزه؛ کار پیوستن به این گروهها را برای مردم استان بسیار آسان نمودند. تنها کافیست مردم عزیز با تلفن همراه خود، کد درج شده روی بنر را اسکن و بصورت خودکار به این کانال ها افزوده شده و از تمام اخبار و اطلاعات حوزه انتخابیه خود مطلع گردند.بنرهای نصب شده در جای جای استان، همزمان به تشویق مردم برای تماشای کانال های تلویزیونی، حوزه انتخابیه خودشان پرداخته و از طرفی با داشتن کد جستجوی سریع آنها را به کانال های مجازی طراحی شده همین حوزه‌های راهنمایی می نماید. این بنرها با دستور استانداری و همکاری فرمانداری‌های هر حوزه انتخابیه، چاپ و در محل های پر تردد، در منظر هم استانی‌های دارالمومنین و دارالمجاهدین قرار می‌گیرد.

امتیاز شما