امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

صحنه‌هایی ماندگار از صدا و سیمای گلستان و مردم نگارستان ایران در روز 11 اسفند

مشاهده ۹۸
۱۴۰۲/۱۲/۱۱- ۱۴:۲۸

همکاران صدا و سیمای گلستان همراه با مردم نگارستان ایران در روز 11 اسفند روز انتخابات سرنوشت ساز ایران اسلامی صحنه‌های ماندگاری را خلق کردند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، سیمای  گلستان با ویژه برنامه «حماسه حضور» به  صورت زنده به تهیه کنندگی و کارگردانی‌ حمیدرضا دنکوب در این روز با شکوه علاقمندان خود را از ساعت 07:00 صبح تا زمان اعلام پایان رای گیری با اجرای محمدعلی کرد مصطفی همراهی خواهد کرد و حضور پرشور مردم همیشه در صحنه گلستان را بار دیگر روی آنتن می‌برد.

معاونت صدای گلستان با ویژه برنامه «زنده باد ایران» به تهیه کنندگی سونیا سعادت فر این روز حماسی را  از دقایق ابتدایی ساعات رای گیری با گویندگی مریم ملانوروزی و شارمین علاقمند تا زمان پایان رای گیری به سمع شنوندگان همیشه همراه گلستانی می رسانند.

همچنین معاونت خبر صدا و سیمای گلستان هر یک ساعت از همان دقایق ابتدایی شروع رای گیری از 20 نقطه استان بصورت زنده و ارتباط مستقیم با سیمای گلستان و از طریق موج رادیو گلستان همراه با مردم همیشه در صحنه این شور حماسی را در قالب گزارش های خبری به سمع و نظر مردم استان و شبکه‌های سراسری می رساند.

معاونت فضای مجازی 11 اسفند روز انتخابات برنامه‌هایی را تهیه و تولید می‌کند از جمله پویش دعوت پای صندوقها، حضور دانش آموزان و خانواده‌ها با عکس قاب رنگی شهدا در گنبد کاووس، تولید کلیپ‌های اقتضایی از پای صندوق های رای از 20 نقطه استان، تولید عکس نوشت از پای صندوق های رای، تولید ویدئوکامنت اقتضایی از پای صندوق های  رای، ویدئوکامنت از رأی اولی‌ها #برای_ایران و توزیع و پویش توزیع در کانالهای استان از مهمترین برنامه‌های این معاونت است.

تصاویر

امتیاز شما