امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

حضور و بازدید مدیر کل صداوسیما از فعالیت همکاران رسانه استانی در روز انتخابات

مشاهده ۱۰۹
۱۴۰۲/۱۲/۱۱- ۲۱:۱۹

شکری نیا مدیر کل صدا و سیمای گلستان با حضور در بخش های مختلف صدا و سیما ضمن بازدید و خدا قوت به همکاران پر تلاش صدا و سیما از روند پوشش این رویداد بزرگ و سرنوشت ساز دیدن کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صداوسیما ضمن بازدید و خداقوت به همکاران صدا و سیمای گلستان گفت: مردم ایران بار دیگر با حضور پرشور خود حماسه ای بزرگ را در کشور خلق و مردم ولایت مدار استان گلستان تجدید عهدی با آرمان‌های بلند امامان انقلاب و شهدا کردند.

در ادامه شکری نیا به شور و شعور مردم ایران اسلامی و مردم وفادار استان گلستان سرزمین برادری نگارستان اقوام اشاره کرد و گفت: خوشبختانه از همان ساعات اولیه شروع رای گیری که رسانه استانی گلستان از 17 نقطه استان ارتباط زنده داریم مردم پای صندوق های رای آمدند و امروز شور قابل توجهی در استان و کشور حکم فرما شد.

وی از مردم استان خواست که هر چه سریعتر پای صندوق های رای حاضر شوند و در سرنوشت ایران اسلامی خود دخیل باشند و ابراز امیدواری کرد که تا ساعت های پایانی جمع قابل توجهی از مردم در این روز سرنوشت ساز شرکت خواهند کرد و امید به خدا رکورد انتخابات قبلی را خواهند شکست و خستگی تلاش همه ی مسئولان و دست اندرکاران و همکاران رسانه ملی و استانی برطرف خواهد شد.

مدیر کل صداوسیما اظهار داشت: رسانه ملی بیش از 6 ماه است که در تکاپو هستند همچون شبکه‌های شهرستانی انتخاباتی و استانی و ساخت برنامه و سریال ها و تله فیلم و برنامه‌های تبیینی تا با حضور مردم این خستگی رفع شود.

در ادامه شکری نیا با اشاره به پوشش لحظه به لحظه حضور مردم در پای صندوق های رای افزود: همکاران صدا و سیمای گلستان همراه و همگام با مردم ایران اسلامی این حضور حماسی را به خوبی به تصویر کشیدند.

تصاویر

امتیاز شما