امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
روابط عمومی رادیو اقتصاد
روابط عمومی رادیو اقتصاد

بیمه بیکاری در " گذر بازار "

مشاهده ۹۴
۱۴۰۲/۱۲/۱۲- ۱۰:۱۹

برنامه " گذر بازار " شنبه ۱۲ اسفند به موضوع بیمه بیکاری، شرایط دریافت و تأثیرات آن بر روی آینده شغلی و بازنشستگی می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این روزها شرایط محیطی و اقتصادی، همواره در حال تغییر است و در این فضای کسب و کار، جابجایی و تعدیل نیروی انسانی افزایش می یابد. امنیت شغلی برای تمامی افراد اهمیت زیادی دارد و بنابراین نگرانی برای کار و بیمه همیشه وجود دارد. در این شرایط، بیمه بیکاری می‌تواند ضررهای از دست دادن شغل را جبران کرده و امکان تأمین مخارج را برای مشمولین این بیمه فراهم سازد. قانون بیمه بیکاری برای کسانی است که بدون میل و اراده شخصی، مجبور به ترک شغل خود شده‌اند. موضوعات دارای اهمیت برای استفاده کنندگان از بیمه بیکاری، مدت زمان استفاده از مزایای این بیمه، تعیین میزان مقرری در زمان بیکاری و همچنین اثر آن بر دریافتی مستمری بازنشستگی است.

برنامه "گذر بازار" که با هدف طرح موضوع های اجتماعی و اقتصادی روز پخش می‌شود، شنبه ۱۲ اسفند به سوالات مربوط به بیمه بیکاری، شرایط دریافت و تأثیرات آن بر روی آینده شغلی و بازنشستگی اختصاص دارد.

برنامه «گذر بازار» شنبه الی چهارشنبه ساعت ۱۶:۰۰ روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ مگاهرتز تقدیم مخاطبان فرهیخته رادیو اقتصاد می‌شود.

شبکه رادیویی اقتصاد از طریق گیرنده‌های دیجیتالی، رادیو نما، اپلیکیشن ایرانصدا و آدرس اینترنتی radioeqtesad.ir نیز قابل دریافت است.

همچنین علاقمندان می‌توانند از طریق شماره تماس ۲۲۶۵۲۵۲۵ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۳۶۳۷ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو اقتصاد در ارتباط باشند.

امتیاز شما