امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

گوشه ای از تلاش همکاران صداوسیمای کرمان در پوشش زنده و رسانه ای انتخابات

مشاهده ۱۰۷
۱۴۰۲/۱۲/۱۳- ۰۹:۵۲

همکاران صداوسیمای استان کرمان برای پوشش انتخابات از هیچ تلاشی فروگذار نکردند و به پوشش کامل و گسترده حضور مردم در این روز بزرگ پرداختند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل، معاونین، مدیران، برنامه سازان، و همه کارکنان بخش های مختلف صدا و سیمای مرکز کرمان شبانه روز تلاش کردند تا حماسه حضور مردم دیار کریمان را به نحو مطلوب پوشش رسانه ای دهند. معاونت فنی مرکز کرمان با تجهیز و آماده سازی و ارسال دو واحد سیار و تجهیزات و وسایل مورد نیاز زمینه پخش زنده برگزاری حضور مردم در انتخابات امسال را فراهم کردند.

معاونت سیما با اختصاص چند تهیه کننده و تیم تصویربرداری و گزارشگر و کارگردان و سایر عوامل پوشش تصویری حضور حداکثری مردم در انتخابات را انجام دادند. معاونت صدای مرکز کرمان با برنامه‌های میز انتخاب وجشن انتخاب و اختصاص چند تهیه کننده و گزارشگر لحظه لحظه حضور حماسی مردم دیار کریمان را پوشش دادند.

معاونت خبر کرمان نیز با ارسال چند تیم خبری در گوشه گوشه استان و مصاحبه با مردم گزارش های خبری متنوعی را تهیه و تولید و پخش کردند.

معاونت فضای مجازی مرکز کرمان هم با اعزام چند تیم نسبت به تهیه تصاویر و گزارش های متنوع حضور اقشار مختلف مردم پرداختند. بخش های دیگر صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ترابری، پشتیبانی، صیانت و ... در تسهیل امور و کمک به پوشش رسانه ای مطلوب انتخابات دیار کریمان اقدام کردند.

امتیاز شما