امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

مدیرکل صداوسیمای کرمان میهمان برنامه رادیویی "کرمان سلام"

مشاهده ۶۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۴- ۱۲:۲۳

به مناسبت روز رادیو، دکتر علیرمضانی مدیرکل صداوسیمای کرمان با حضور در برنامه صبحگاهی "کرمان سلام" این روز را به شنوندگان و مخاطبان رادیو تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر علیرمضانی در این برنامه گفت: اهالی رادیو، افرادی بدون غرور هستند که همیشه پای کار برای ایجاد خلاقیت و جذب مخاطب می مانند. این روز را  بهانه خوبی می‌دانم برای ارج نهادن به همه کسانی که در سطوح و ارکان مختلف این رسانه پرمخاطب و فراگیر به تلاش مشغولند و برای همه آرزوی سلامتی و موفقیت در زندگی را آرزومندم که چون خود رادیو؛ گرم، ساده، صمیمی و البته کم توقع و پرتلاش هستند.

وی افزود: امروز که رسانه ملی در مسیر تحول گام بر می دارد، رادیو در این زمینه با رویکرد جهاد تبیین در تمامی زمینه‌های؛ سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، هنری و... سعی در افزایش مشارکت اجتماعی باهدف تقویت سرمایه اجتماعی دارد، از سوی دیگر در زمانی که دشمن روز به روز با انواع شگرد ها، شبهات فراوانی ایجاد می‌کند، تبیین به عنوان وظیفه ذاتی رسانه بیش از پیش باید مورد توجه قرار گیرد و نسبت به این شبهات پاسخ لازم و متنابه را برای مخاطب آماده و ارائه کند.

 

امتیاز شما