امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

استاندار کرمان مهمان "برفراز قله" درشب قبل از برگزاری انتخابات

مشاهده ۷۶
۱۴۰۲/۱۲/۱۳- ۰۹:۵۵

در شب قبل از برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری دکتر محمدمهدی فداکار استاندار کرمان با حضور در برنامه زنده انتخاباتی "برفراز قله" به آخرین تمهیدات و اقدامات استانداری و ستاد انتخابات استان درخصوص برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات پرداخت .

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، استاندار کرمان در برنامه زنده برفراز قله ضمن ارائه گزارش روند انتخابات تاکنون و بررسی برگزاری انتخابات به چگونگی رسیدگی به شکایات اشاره کردو در ادامه پیشرفت‌های استان را در سال ۱۴۰۲ بازگو کرد.

وی از جمله این پیشرفت ها را در حوزه اشتغال، احیای ۷۸ واحد راکد ، رشد رتبه استان از ۳۱ به ۴، رشد کسب و کار در استان از ۳/۱ به ۴، پیشرفت در حوزه فاضلاب، ساماندهی در حوزه حاشیه نشینی با شروع در محدوده ی سیدی شهر کرمان، بهره مندی از بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور، پیشرفت و واگذاری مسکن و زمین، مژده رسیدن آب خلیج فارس تا قبل از سال به رفسنجان و سپس به کرمان و سایر شهرستانها، تغییر مالکیت ذغالسنگ، رفع مشکلات مس شهید باهنر و تامین اعتباری نزدیک به ۹ هزار میلیارد از حوزه ی مولد سازی برای بیمارستان شفا عنوان کرد.

در آخر استاندار کرمان از همه مردم استان دعوت کردند که مثل همیشه در انتخابات شرکت کنند تا استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی را ناامید کنند.

 

امتیاز شما