امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

کشف «جزایر وحشی» در شبکه مستند

مشاهده ۱۵۶
۱۴۰۲/۱۲/۱۳- ۱۰:۳۴

مستند «جزایر وحشی» با گویندگی ۱۱ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این مستند در گونه پژوهشی و حیات وحش محصول انگلیس در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه مستند سیما پخش شود.

مدیر دوبله این مستند اکبر منانی است. رضا آفتابی، نسرین اسنجانی، بابک اشکبوس، افشین زی نوری، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، امیرصالح کسروی، نسرین کوچک خانی، علی منانی، صنم نکواقبال و اکبر منانی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

در این مستند دیوید آتنبرو، شگفتی‌های جزایر بریتانیا و ایرلند و برخی از زیستگاه‌های چشمگیر سیاره زمین را به نمایش می‌گذارد و بررسی می‌کند چگونه جنگل‌ها، علفزارها، آب‌های شیرین و زیستگاه‌های اقیانوسی از انواع حیات وحش پشتیبانی می‌کنند.
این مجموعه که در بیش از 200 لوکیشن در طول سه سال فیلمبرداری شده است، با استفاده از آخرین فناوری‌ها، در هر قسمت رفتارهای جدید حیوانات را به تصویر می‌کشد، روابط پیچیده بین گونه‌ها و زیستگاه‌ها را نشان می دهد و بر اقداماتی تاکید می‌کند که می تواند به حفاظت از اکوسیستم های شکننده برای نسل های آینده کمک کند.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی مستند، برای مخاطبان پخش شود.

امتیاز شما