امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛
در «فلسطین الصمود» از شبکه الکوثر؛

نگاهی به بیانیه پایانی ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین

مشاهده ۱۲۷
۱۴۰۲/۱۲/۱۵- ۱۳:۳۵
تعداد بازدید:127

برنامه «فلسطین الصمود» از شبکه جهانی الکوثر، امشب با موضوع «نگاهی موشکافانه به بیانیه پایانی ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه و مقاومت فلسطین» بر روی آنتن می رود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این کنفرانس دو روزه که بنا به دعوت مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران اوایل اسفند ماه سالجاری برگزار شد، روسای مجالس، هیئت‌ های پارلمانی، رهبران مقاومت، اندیشمندان، شخصیت‌ها و فعالان عرصه‌های سیاسی، فرهنگی، رسانه‌ای و احزاب و تشکل‌های غیردولتی از کشورهای مختلف جهان با هدف حمایت و پشتیبانی همه جانبه از مبارزات سلحشورانه ملت شجاع و مظلوم فلسطین و مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، گرد هم آمدند.

این کنفرانس با بیانات و رهنمودهای روشنگرانه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی‌پیرامون محوریت مسئله فلسطین برای جهان اسلام و اهمیت پشتیبانی از مقاومت در همه اشکال آن برای تحقق حقوق مشروع و انکار ناپذیر ملت مبارز فلسطین، آغاز به کار کرد و تاکید بر تداوم پیروزی‌ها؛ حمایت از آرمان فلسطین؛ همبستگی با مقاومت؛ استواری مردم فلسطین و لزوم جلو بردن ملت ها و مقابله با سران سازش کار و مرتجع و... از مهم ترین سرفصل های بیانیه پایانی اجلاس بود.

برنامه «فلسطین الصمود» یا «مقاومت فلسطین» محصول گروه سیاسی شبکه الکوثر، با حضور کارشناسان مطلع و آگاه، با اجرای امل شبیب و تهیه کنندگی تهمینه بختیاری هر شب ساعت 19:15 به وقت تهران بر روی آنتن شبکه الکوثر است.

امتیاز شما