امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ماموریت «سرباز» هندی در شبکه یک

مشاهده ۲۳۲
۱۴۰۲/۱۲/۱۶- ۰۸:۱۰

فیلم سینمایی «سرباز» با گویندگی ۳۶ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این سینمایی در گونه اکشن و درام محصول هند در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی ناهید امیریان و صدابردار حسین حسنی فر است. رضا آفتابی، مهرخ افضلی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، کریم بیانی، علی بیگ محمدی، محمد تنهایی، ارسلان جولایی، شراره حضرتی، امیر حکیمی، مریم رادپور، سیما رستگاران، حسین سرآبادانی، لادن سلطان پناه، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، داود شعبانی نصر، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، سحر صحامیان، بهروز علی محمدی، پویا فهیمی، شروین قطعه ای، حسن کاخی، امیربهرام کاویانپور، نسرین کوچک خانی، علی منصوری راد، امیر منوچهری، غلامرضا مهرزادیان، علی همت مومیوند، بهمن‌هاشمی، منوچهر والیزاده، نازنین یاری و ناهید امیریان صداپیشه‌های این اثر بوده اند.
این فیلم درباره ویکرام رادور، افسر ارشد نیروی نظامی هند است، زمانی که در مقابل یک عضو مافیا می‌ایستد که تا رده‌های بالای حکومت نفوذ کرده است، از سوی او به مرگ محکوم می‌شود. ویکرام اما زنده می‌ماند و سی سال بعد به کمک پسرش آزاد این مافیای قدرتمند را از بین می‌برد.
یک فیلم اکشن و بسیار مهیج و البته خوش‌ساخت هندی که از نظر کیفیت ساخت و استفاده از جلوه‌های ویژه بسیار قابل توجه است. فیلم جدای از کیفیت ساخت، از نظر محتوایی نیز به این دلیل که به دستگیری و کمک به مظلومان و مردم بی‌گناهی می‌پردازد و مورد ظلم و جور اختلاس‌گران و مافیاهای قدرت قرار گرفته اند، بسیار ارزشمند است. فیلم بسیاری از رکوردهای فروش در سینمای هند را شکست و پرفروش ترین فیلم هندی سال 2023 و یکی از پرفروش ترین فیلم های تاریخ سینمای هند شد و در جشنواره‌ها و جوایز مختلف برنده و نامزد حدود 40 جایزه شده است.
شبکه‌ی یک سیما، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته است و پس از طی مراحل تایید و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این عنوان برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

امتیاز شما