امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
برای ثبت حماسه حضور مردم گلستان در انتخابات 11 اسفند؛
برای ثبت حماسه حضور مردم گلستان در انتخابات 11 اسفند؛

پیام تقدیر مدیرکل صدا و سیمای گلستان از همکاران رسانه ملی

مشاهده ۱۴۳
۱۴۰۲/۱۲/۱۷- ۰۸:۱۴
تعداد بازدید:143

مدیرکل صداوسیمای استان گلستان در پیامی از تلاش و کوشش های همکاران صدا و سیمای گلستان در انعکاس حماسه حضور مردم وفادار و ولایتمدار نگارستان ایران پای صندوق های رای تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، رسول شکری نیا در این پیام از زحمات بی شائبه و پر زحمت همکاران رسانه ملی در استان در راستای انعکاس شایسته اخبار و رویدادها، مناظرات و تولید و پخش برنامه‌های انتخاباتی قدردانی کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله النور

انتخابات مظهر اراده ملت و نماد مردم سالاری دینی  است ‌که ملت شریف ایران اسلامی در طول ۴۵ سال گذشته با حضور مکرر و پرشور پای صندوق های رای، همدلی و همراهی خود با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به رخ دنیا کشیده اند.

همزمانی پر خیر و برکت ایام انتخابات با اعیاد شعبانیه و حضور پرشور و کم نظیر مردم وفادار و ولایتمدار استان گلستان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را به فال نیک گرفته و از همه مردم و دست اندرکاران انتخابات اعم از نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی، رسانه ای، تبیینی و مردمی تقدیر می نمایم.

همچنین جا دارد به صورت ویژه از همکاران صدیق در رسانه ملی و استانی که لبیک به فرمان ولی امر مسلمین، رهبر معظم و حکیم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به صورت بی سابقه ای پای کار انتخابات آمده و با ثبت صحنه‌های حضور مردم در اقصی نقاط شهری و روستایی و حتی عشایری و برنامه‌های مناظره، راه اندازی شبکه‌های انتخاباتی، تولید برنامه‌های متعدد رادیویی، تلویزیونی، خبری، فضای مجازی و پخش زنده و بی سابقه صندوق های شمارش آرا تا پایان فرایند، کاری مجاهدانه و بی نظیر انجام دادند، تشکر کنم.

امیدوارم با تشکیل مجلسی قوی در کنار دولت مردمی و همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی، زمینه گره گشایی از مسائل و مشکلات کشور هر چه بهتر فراهم شود و ایران اسلامی‌بتواند همچون همیشه در دنیا بدرخشد و الهام بخش مظلومان و ستمدیدگان باشد.

 از همه اصحاب رسانه و قلم و به ویژه همکاران خوب و پای کارم در صدا و سیمای استان گلستان و از همه مهمتر ولی نعمتان نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم شریف با بصیرت و ولایتمدار استان تقدیر و تشکر می نمایم.

برخود لازم می دانم از همه تلاش های مجاهدانه همه شما عزیزان اعم از معاونین، مدیران، کارشناسان و کارمندان و برنامه سازان در همه سطوح  که در ماه‌های اخیر، به ویژه ماه جاری و خصوصا هفته گذشته و روز جمعه با تمام وجود و تلاش مجاهدانه انتخابات ۱۱ اسفند را به تصویر کشیدند تشکر می نمایم.

سهم ما و شما در جشن ۲۵ میلیون رای دیگر به نظام سهمی ویژه و مهم بود که انشاء الله نزد خدای سبحان و امام و شهدا محفوظ است.

مهر تائید ولی امر مسلمین بر تلاش های فرزندان کوچکشان در رسانه ملی، خستگی همه را از تن بیرون و حال همه را خوب کرد.خدا راشکر و خداقوت

و العاقبه لاهل التقوی و الیقین

رسول شکری نیا مدیرکل صدا و سیمای استان گلستان

 

امتیاز شما