امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
سریال عمارت صفا عنوان سریال ویژه نوروزی سیمای گلستان
سریال عمارت صفا عنوان سریال ویژه نوروزی سیمای گلستان

عمارتی با صفا در دل سیمای گلستان

مشاهده ۱۴۳
۱۴۰۲/۱۲/۱۷- ۱۱:۱۲
تعداد بازدید:143

عمارت صفا عنوان سریال ویژه نوروزی سیمای گلستان است که چند ماهی است کلید تصویربرداری آن در استان خورده است و عوامل این سریال در حال آماده سازی و رساندن این سریال برای پخش در ایام نوروز هستند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیر کل صدا و سیما به همراه معاونین خود در محل تصویربرداری این سریال حاضر و از مراحل ساخت و روند تولید این سریال با خبر شد و با عوامل این برنامه دیدار و گفتگو کرد.

شکری نیا با تشکر از همه سازندگان این مجموعه تاکید کرد که سازمان صدا و سیما در دوره مدیریت جدید از سریالهای خوب و با کیفیت حمایت می‌کند و در رسانه استانی ما همه تلاش خود را کردیم تا با صرفه جویی و عمل به اصل اقتصاد مقاومتی مجموعه‌ها و آثار خوبی را در آینده نزدیک مخصوص خانواده‌ها و جوانان این مرز و بوم تهیه و تولید کنیم.

وی در ادامه گفت: بر اساس پیش بینی‌های ما در شبکه استانی سیما، سریال عمارت صفا با توجه به داستان جذاب و خانوادگی که دارد در زمان پخش مخاطبان زیادی را به خود جذب می‌کند.

مدیر کل صدا و سیما با اشاره به اینکه این سریال دارای مسائل طنز خانوادگی است اذعان داشت: امروزه سلیقه مخاطبان رسانه ملی بیشتر به سمت آثار شاد و جذاب است و برنامه سازان زمانی می‌توانند مخاطب را پای تلویزیون بنشانند که در کنار یک متن قوی و بهره گیری از توانمندی شخصیت‌های طنز داستان بتوانند مخاطب را با خود همراه کنند.

یکی از سکانس‌های این سریال در حضور مهمانان ضبط شد و شکری نیا در پایان افزود: این مجموعه تلویزیونی علاوه بر پخش شبکه استانی به زودی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود.

سریال تلویزیونی «عمارت صفا» با موضوع فرزندآوری و ساختار ملودارم اجتماعی و خانوادگی طنز در 26 قسمت 35 دقیقه ای به تهیه کنندگی و نویسندگی موسی پایین محلی و کارگردانی مجتبی بیطرفان و موسی پایین محلی تهیه و تولید می‌شود و عمارت صفا داستان جلیل چهل ساله دارای مدرک دکترای خانواده است که به همراه پدرش صادق که هشت ساله همسرش را از دست داده به صورت مجرد دریک خانه بزرگ زندگی می‌کنند و فرزندان حاج صادق در تلاش هستند که برای پدر زن بگیرند اماقبول نمی‌کند و حاج صادق شرط گذاشته ابتدا جلیل باید ازدواج کند و جلیل هم شرطش اینکه پدرش باید از ازدواج کند و اتفاقاتی در خانواده  می افتد و ...

مدیران تصویربرداری عباس قاسم نژادو محمدصغر، صدابردار امیرعلی شهابی، دستیاران کارگردان علی رضا رابیجی، علی معلم وحسین شموشکی، طراح صحنه رامتین راحمی، طراح گریم برکه پاکزاد، مدیرتولید ثمینه صادقی، مجری طرح فاطمه حسینی، صداگذار حکیم عباس اوغلو، تدوین حجت محمدزاده، ساخت موسیقی حکیم عباس اوغلو و بازیگران مجتبی بیطرفان، فاطمه حسینی، فرج الله گل سفیدی، الله قلی نظری، سعیده عرب، کارن پایین محلی، دانیال بیطرفان، فریبا مرتضوی مریم عبادی، هما خاکپاش، تقی صباغی، علی غفارزاده، مهران آغیل و ...هستند.

و از دیگر عوامل این سریال دستیاران تصویربردارامیدراعی، صابرطاهری و علی مظفری، منشی صحنه شهرزاد طارق، دستیاران صدابردار امیرحسین عرب و  عمادتاجیک، دستیارگریم طاهازارعی، دستیارصحنه مهران آغیل، مسوول ترابری مهدی جلالی، مدیرتدارکات محمدمیرشکاری و آموزشگاه سینمایی اهورا  هستند.

تصاویر

امتیاز شما