امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

کتابخانه نیمه شب رادیو تهران برای دومین بار متوالی خوش درخشید

مشاهده ۱۱۵
۱۴۰۲/۱۲/۱۹- ۰۷:۵۷

هدی فلاح، تهیه کننده برنامه کتابخانه نیمه شب رادیو تهران این بار در دومین جشنواره کتابخوان و رسانه، مقام برتر برنامه‌های ترکیبی رادیو و تلویزیون را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، اختتامیه جشنواره کتابخوان و رسانه، به همت نهاد کتابخانه‌های کشور و با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد امروز پنجشنبه ۱۷ اسفند، با تقدیر از برگزیدگان برگزار شد.

 هدی فلاح، تهیه کننده برنامه کتابخانه نیمه شب رادیو تهران چندی پیش در بیست و یکمین جشنواره کتاب و رسانه خوش درخشید و امروز هم در دومین جشنواره کتابخوان و رسانه که ازسوی نهادکتابخانه‌های کشور برگزار شد، مقام برتر برنامه‌های ترکیبی رادیو و تلویزیون را کسب کرد.

 این جشنواره با هدف تقدیر از مروجین کتاب برگزار شد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «ترویج فرهنگ کتاب و کتاب خوانی مستلزم همراهی و همنوایی رسانه، به مثابه اثربخش ترین عنصر پیوندساز با عموم مردم است. تعامل کتابخانه و رسانه نیز در سایه وظیفه ذاتی فرهنگسازی و فرهنگ پروری این دو نهاد معنا می یابد. رسانه به واقع پلی به سوی کتابخانه عمومی است و موقعیت، ظرفیت و خدمات کتابخانه عمومی را به مخاطبان معرفی می‌کند .
رسانه ظرفیتی سرشار، نقش آفرین و مردم محور در حوزه گسترش دانایی از راه توجه دادن عامه به کتابخانه عمومی و کتابخوانی دارد و...»

امتیاز شما