امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

ویژه برنامه‌های رمضانی شبکه قرآن و معارف سیما

مشاهده ۲۶۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۰- ۱۶:۰۲

شبکه قرآن و معارف سیما برای روزهای ماه مبارک رمضان ویژه برنامه‌های متنوعی را برای بینندگان تدارک دیده است.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، ویژه برنامه زنده افطار با عنوان «ماه ترین ماه» هر روز ساعت 17:30 از حرم حضرت معصومه (س) بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.

ویژه برنامه زنده سحرگاهی نیز با نام «دل آرام» هر بامداد از ساعت ۳ تا اذانگاهی صبح از حرم حضرت معصومه (س) برای علاقمندان پخش می‌شود.

برنامه گفت وگو محور «آرمان» هم با پوشش ویژه نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم روزهای زوج ساعت ۲۲:30 بر روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می رود.

همچنین ویژه برنامه رمضانی «یاد خدا» با حضور حجت الاسلام والمسلمین «رضا محمدی شاهرودی» به بررسی اتفاقات پس از مرگ و پرسش و پاسخ درباره معاد می‌پردازد.

برنامه «یاد خدا» » در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20 و تکرار آن روز بعد ساعت 11 صبح بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود. برنامه «افطار عزیز» با نگاهی دوباره به آیین و رسوم مسلمانان کشورهای مختلف در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن ومعارف سیما می‌باشد که بعد از اذانگاهی مغرب برای بینندگان پخش می‌شود.

پخش برنامه «محفل» هرشب ساعت ۲۳:۱۵، برنامه «مهمان» هر شب ساعت ۱۹، برنامه «ستاره‌های زمین» ساعت ۲۱ و برنامه «زندگی پس از زندگی» هر روز ساعت ۹ صبح از دیگر تدارکات شبکه قرآن و معارف سیما برای روزهای ماه مبارک رمضان است.

همچنین بینندگان محترم می توانند هر شب با مسابقات خانوادگی قرآنی ۱۱۴ در ساعت 19:30 با شبکه قرآن و معارف سیما همراه باشند.

امتیاز شما