امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

لحظات عرفانی سحر و افطار ماه مبارک رمضان همراه با شبکه قرآن و معارف سیما

مشاهده ۱۸۲
۱۴۰۲/۱۲/۲۰- ۱۶:۰۰

شبکه قرآن و معارف سیما در لحظه‌های نورانی سحرگاهی و افطار ماه مبارک رمضان با پخش برنامه‌های معارفی همراه روزه داران خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، برنامه سحر با نام «دل‌آرام» در ایام ماه مبارک رمضان از ساعت 3 بامداد به صورت زنده از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها به استقبال اذان صبح می رود.
این برنامه با اجرای «سیدوحید مرتضوی» و با حضور کارشناسان مختلفی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر رفیعی، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی میرباقری و... از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
همچنین ویژه برنامه افطار با عنوان «ماه‌ترین ماه» هر روز ساعت 17:30 به صورت زنده از حرم حضرت معصومه سلام الله علیها بر روی آنتن شبکه قرآن ومعارف سیما می رود.
برنامه «ماه‌ترین ماه» با اجرای «مهدی اعرابی» میزبان کارشناسان دینی از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین سعیدی آریا، حجت‌الاسلام والمسلمین لقمانی و حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون خواهد بود.
برنامه «افطار عزیز» نیز با نگاهی دوباره به آیین و رسوم مسلمانان کشورهای مختلف در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه‌های شبکه قرآن ومعارف سیما می‌باشد که بعد از اذانگاهی مغرب برای بینندگان پخش می‌شود.

امتیاز شما