امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بهار جان‌ها ویژه برنامه افطار رادیو صبا

مشاهده ۱۲۰
۱۴۰۲/۱۲/۲۱- ۰۶:۴۴

آزاده شاهرخ مهر، تهیه کننده ویژه برنامه افطار بهار جان‌ها درباره این برنامه توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، «بهار جان‌ها» عنوان ویژه برنامه افطار این شبکه رادیویی است، که از سه‌شنبه ۲۲ اسفند ماه به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان همراه مخاطبان می‌شود.
آزاده شاهرخ مهر تهیه کننده این برنامه گفت: «بهارجان‌ها» یک برنامه عصر گاهی شاد است که همراه ویژه برنامه افطار. این ویژه برنامه با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال نو در چند فاز مختلف با محوریت روزهای پایان سال، آغاز سال جدید و شب‌های قدر تقدیم مخاطبان می‌شود.
شاهرخ مهر درباره موضوع این برنامه توضیح داد: در این برنامه هر روز یکی از آیات قرآنی که به ویژگی‌های اخلاقی افراد اشاره دارد به عنوان موضوع برنامه مطرح می‌شود که درباره آن در بخش‌های مختلف گزارشی پیامک خوانی و پخش تلفن به تعامل با مخاطبان می‌پردازیم به بیان مصداق‌های آیه‌ها در زندگی امروزی افراد می‌پردازیم.
وی افزود: این برنامه در قسمت های اولیه با محوریت روزهای پایانی سال و تقارن ماه مبارک رمضان و آغاز سال جدید همراه مخاطبان می‌شود.
تهیه کننده برنامه، «نمایشی، گفتگوی ویژه، آیتم مطبخ، آیتم ماه خاطرات، ارتباط با گزارشگران شهرستان‌ها و ایتم سلامتی» را از بخش‌های مختلف این برنامه معرفی کرد و گفت: یکی از بخش‌های جالب این برنامه نمایشی است که اعضای یک خانواده هر روز متناسب با حال و هوا و موضوع برنامه به اجرای استندآپ می‌پردازند، این بخش توسط کسری نیک آذر و ماهرخ سالاری اجرا می‌شود.
«مطبخ» عنوان آیتمی است که در آن به معرفی غذاهای مختلف ویژه افطار و سحر و روش تهیه آن اشاره می‌شود وآیتم «ماه خاطرات» با مرور خاطرات افراد مختلف از ماه رمضان و روزه گرفتن در شرایط مختلف تقدیم مخاطبان می‌شود و در بخش گفتگوی ویژه داستان تحول و تغییر آدم‌هایی را می‌شنویم که نطقه عطفی در زندگیشان داشتند و زندگی آنها بعد از یک تاریخ وارد فصل جدیدی شده است.
در ارتباط با گزارشگران شهرستان‌ها از آداب و رسوم ویژه شهرهای مختلف در ایام ماه مبارک رمضان و نوروز می‌پرسیم و اخبار فرهنگی شهرستان‌ها را به اطلاع مخاطبان می‌رسانیم و در بخش «سلامتی» پزشک متخصص تغذیه توصیه‌های تغذیه‌ای ویژه افطار و سحر تقدیم مخاطبان می‌کند.
شاهرخ مهر در پایان گفت: در این ویژه برنامه در لحظات عرفانی اذان مغرب در ایام ماه مبارک همراه مخاطبان است و در ایام شب‌های قدر با موضوع‌های اخلاقی ویژه این شب‌ها تقدیم مخاطبان می‌شود.
ویژه برنامه «بهارجان‌ها» در ایام ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۸ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای لاله جلال آبادی و آیتم سازی نیلوفر قاسمی، هدیه درویش زهرا مدبر و پیمان شکورزاده راهی آنتن می‌شود.

امتیاز شما