امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

نسیم بندگی در شبکه نسیم

مشاهده ۱۴۳
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۰۹:۲۸

با آغاز ماه مبارک رمضان جدول پخش شبکه نسیم تغییر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه نسیم،  همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جدول پخش شبکه نشاط و سرگرمی را متناسب با ماه بندگی از سه شنبه ۲۲ اسفند ماه تغییر داده و برنامه‌های آن، بعد از آن، بی انتها و نسیم آوا به جدول پخش این شبکه اضافه می‌شوند.

*برنامه «آن» و «بعد از آن»*
این برنامه تلویزیونی به تهیه کنندگی سید احمد موسوی صمدی و سینا شعر باف با اجرای صابرخراسانی ، از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز در ساعات پیش از افطار  و پس از آن از شبکه نسیم در قاب رسانه ملی خواهد بود. این برنامه در قالبی نو به بررسی روایت  انسان‌های خیر  خواهد پرداخت.

*بی انتها*
برنامه تلویزیونی بی‌انتها به تهیه‌کنندگی  امیر بهراد رحمانی و کارگردانی محمدحسین تقوایی در  شب های ماه مبارک رمضان به مدت ۳۰ شب ساعت ۱۸:۳۰  از شبکه نسیم پخش خواهد شد. این برنامه  با محوریت اسماءالحسنی و صفات خداوند متعال با بخش‌های کنج خلوت از حرم امام رضا علیه السلام و نجوای مشاغل از دل کسب و کارهای روزمره، مناجات‌ها و ادعیه‌های ماه رمضان و... پخش می‌شود.

*نسیم آوا*
برنامه تولیدی نسیم آوا به تهیه کنندگی و اجرای محمد رضا محبی با حال و هوای ماه مبارک رمضان هر روز ساعت ۱۷ از شبکه نسیم نگاه مخاطبان خواهد شد. در این برنامه با  پرداختن به موسیقی مذهبی کشور  مسلمان با حضور کارشناس ، خاطره بازی با تیتراژهای قدیم سریال ماه مبارک رمضان، گروه سرود و موسیقی‌های سنتی با حال و هوای ماه رمضان از شبکه نسیم به روی انتن می رود.

امتیاز شما