امروز يك شنبه  ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳

قدردانی نماینده منتخب بجنورد از رسانه ملی و شبکه اترک

مشاهده ۱۰۰
۱۴۰۲/۱۲/۲۲- ۱۱:۴۸

نماینده دوره یازدهم و منتخب مردم شریف «بجنورد ، مانه و سملقان ، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم» در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از رسانه ملی و شبکه اترک برای حماسه حضور تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی،  دکتر سیدمحمد پاکمهر ، نماینده دوره یازدهم و منتخب مردم شریف «بجنورد ، مانه و سملقان ، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم» در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پیامی‌گفت: رسانه ملی به عنوان مجموعه ای که همیشه در راستای تحقق منویات رهبری عزیز و تامین منافع ملی گام بر می دارد، بار دیگر در صحنه انتخابات 1402 با یک حرکت خلاقانه و البته جسورانه امکان بهره مندی مردم و نامزدها را از ظرفیت بزرگ صدا و سیما فراهم کرد .

دکتر پاکمهر افزود: ارتباط زنده و بدون واسطه، بسترسازی فرصت حلاجی و عیار سنجی ، امکان قضاوت و ... تنها بخشی از هنرنمایی رسانه ملی در فضای انتخابات 11 اسفندماه بود .

در بخشی از این پیام آمده است: «بر خود لازم می‌دانم ضمن فرود آوردن سر تعظیم در برابر مردم عزیز به واسطه حماسه بزرگ و البته اعتماد دوباره به خادم خود از زحمات حضرتعالی و مدیرکل محترم صدا و سیمای خراسان شمالی و کارکنان آن مجموعه که در راستای تحقق عدالت اجتماعی و زمینه سازی جهت خلق حماسه ای دیگر تلاش شبانه روزی و جهاد گونه داشتند، قدرنمایی نمایم. »

امتیاز شما