امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

بفرمایید دورهمی خانوادگی در شب فیروزه ای شبکه تهران

مشاهده ۲۲۹
۱۴۰۲/۱۲/۲۷- ۱۰:۱۹

"شب فیروزه ای" عنوان ویژه برنامه نوروزی شبکه تهران است که از دوم فروردین 1403 تا پایان ماه مبارک رمضان هر شب ساعت 20:15 تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه شبانه ترکیبی با محوریت "خانواده و روایتی برای هم بودن" است که به تهیه کنندگی سید نوید برکچیان تا قبل از شب اول قدر روی آنتن می رود.
ویژه برنامه  "شب فیروزه ای" با اجرای صدیقه مرادی و هومن ستوده از فضای استودیویی بوستان نوروز در میدان مشاهیر، منطقه تفریحی و گردشگری عباس آباد روی آنتن می رود.
 شب فیروزه ای به مسائل پیش روی خانواده می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با یک روایت می‌نی‌مال(داستانک)، صمیمی و بدون لکنت «محور» دورهمی‌ها و شب‌نشینی‌های خانوادگی باشد.
این ویژه برنامه، در هر قسمت یک موضوع مستقل و مبتلا به خانواده را پیش روی مخاطبان قرار می دهد که با نگاه راه‌ حل‌ محور و ارائه محتوای ساده و کاربردی مخاطبان را آگاه می سازد. برای نمونه خانواده و نوروز، خانواده و فضای مجازی و...
 ویدئو کست، رادیو شو، موشن، دوربین نه خیلی مخفی و... از قسمت های مختلف این برنامه است که موضوعات برنامه را برای مخاطب تبیین و بررسی می نماید.
این برنامه کاری از گروه کودک و خانواده شبکه تهران سیماست که تا پایان ماه مبارک رمضان تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

         

امتیاز شما