امروز شنبه  ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳

برنامه «۲۰۴۰» از قاب شبکه امید

مشاهده ۱۵۶
۱۴۰۳/۰۱/۱۵- ۱۱:۲۹

برنامه فلسطین «۲۰۴۰» با رویکرد بازنمایی جنبه‌های حماسی جبهه مقاومت، رشادت‌ مردم غزه و تصویرسازی آینده‌ی فلسطین آزاد از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، این برنامه که ویژه نوجوانان و با دغدغه‌ی آشنا کردن این نسل درباره فلسطین طراحی شده است، حضور کارشناسان در حوزه نوجوان به روایت قصه تاریخی فلسطین و شکل گیری رژیم غاصب صهیونیستی خواهد پرداخت. همچنین پاسخ به سوالات مهم و کلیدی در رابطه با وقایع اخیر از جمله رخداد طوفان الاقصی و توصیف فلسطین 2040 از دیگر محورهای محتوایی این برنامه است.

در بخش‌های دیگر برنامه آثاری که نوجوانان سراسر کشور حول محور مقاومت و فلسطین ساخته‌اند پخش می‌شود و با آن‌ها در رابطه با تصویر فلسطین 2040 گفتگو می‌شود.

همچنین 3 پویش اصلی در برنامه در جریان است که شامل ماه فلسطین (کمک به تامین یک وعده غذای ساده برای مردم مظلوم غزه)، نسل طوفان (کنشگری نوجوانان در حوزه فلسطین) و روز قدس (مشارکت مردمی در راهپیمایی عظیم روز قدس) می‌باشد.

مسابقه ی فلسطین 2040 نیز در بستر برنامه کاربردی شاد در سه محور نقاشی، تصویرسازی و داستان کوتاه با موضوع توصیف فلسطین در 2040 برقرار خواهد بود که به برگزیدگان در قسمت آخر برنامه جوایزی اهدا می‌گردد.

فلسطین ۲۰۴۰ از سه‌شنبه ۱۴ فروردین تا روز قدس، ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۲۰ الی ۲۱ هر شب از شبکه امید روی آنتن می‌رود و همچنین طی یک ویژه برنامه سه ساعته نیز به طوری اختصاصی از ساعت ۹ الی ۱۲ روز جمعه ۱۷ فروردین، به پوشش حضور مردم در راهپیمایی بزرگ روز قدس خواهد پرداخت.

امتیاز شما