امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس سازمان صداوسیما:
رئیس سازمان صداوسیما:

رشد 8درصدی مخاطبان رسانه ملی در ایام نوروز امید بخش است/ تدارک مناظره‌های انتخاباتی دور دوم مجلس در استان‌ها

مشاهده ۳۶۵
۱۴۰۳/۰۱/۱۵- ۱۲:۴۸
تعداد بازدید:365

رئیس سازمان صدا و سیما ضمن یادآوری رشد هشت درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی رسانه ملی در هفته نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته آن را امید بخش خواند و از برنامه‌ریزی گسترده برای تأمین و تولید آثار مختلف نمایشی و غیر نمایشی برای سایر مناسبت‌های پیش رو خبر داد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت و در پاسخ به پرسش خبرنگاران، به رشد امید بخش هشت درصدی مخاطبان برنامه‌های نوروزی رسانه ملی در هفته نخست سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اشاره و تاکید کرد در کنار میزان مشاهده برنامه‌ها از تلویزیون که آمار آن از سوی مرکز تحقیقات صدا و سیما اعلام می‌شود، بازنشر و مشاهده برنامه‌های رسانه ملی را در فضای مجازی نیز باید در نظر گرفت.

وی افزود: به عنوان نمونه، بازنشر تنها یکی از ویژه‌ برنامه‌های نوروزی رسانه ملی در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها حدود ۸۰ میلیون بار مشاهده شده است.

رئیس رسانه ملی همچنین از برنامه‌ریزی گسترده برای تأمین و تولید آثار مختلف نمایشی و غیر نمایشی برای سایر مناسبت‌های پیش رو خبر داد و گفت: برحسب برنامه‌ریزی‌های انجام شده جدول پخش مجموعه‌های نمایشی سیما برای سال ۱۴۰۳ تکمیل شده و دست سیما در این حوزه پر است.

جبلی در خصوص برنامه‌های صداوسیما برای مرحله دوم انتخابات مجلس هم گفت: در تلاشیم مناظره‌های انتخاباتی میان نامزدها از طریق شبکه‌های استانی پخش شوند.

ویدئوها

امتیاز شما