امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نمایش حضور مردم در روز جهانی قدس
نمایش حضور مردم در روز جهانی قدس

انعکاس حضور پرشور و حماسی مردم آذربایجان غربی در روز قدس

مشاهده ۸۵
۱۴۰۳/۰۱/۱۸- ۱۴:۲۹

حضور پرشور مردم مومن و روزه دار استان آذربایجان غربی در روز قدس برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه و ابراز خشم و انزجار همراه با اقتدار و با عزمی راسخ برای مقابله با دشمن صهیونیستی در قاب سیمای استانی و شبکه‌های سراسری منعکس شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، از نخستین ساعات حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، همه عوامل تولیدی اعم از تهیه کنندگان، کارگردانان، تصویر برداران و گزارشگران صداوسیمای آذربایجان غربی درکنار عوامل فنی و پشتیبانی؛ توانستند راهپیمایی باشکوه مردم استان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و غزه  را به خوبی به تصویر بکشند.

در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مومنان روزه دار برای حمایت از مردم مظلوم غزه و آزادی فلسطین و در واکنش به اقدامات و ظلم های رژیم صهیونیستی به خیابانها آمدند را سیمای آذربایجان غربی با برنامه «استقامت اولکه سی» به تصویر کشید .

در این برنامه از ساعت 9:30صبح در قاب تلویزیون ضمن به تصویر کشیدن حضور پرشور و مقتدرانه مردم استانف کارشناسان سیاسی به تحلیل علت نامگذاری این روز و اقدامات ناجوانمردانه صهیونیست ها نیز پرداختند.

تصاویر مربوط به حضور مردم در مسیرهای مختلف منتهی به مصلای امام خمینی (ره) و برگزاری نماز جمعه و همچنین دیگر شهرستانها در قاب تلویزیون شبکه آذربایجان غربی و شبکه‌های سراسری یک ، دو، سه ، چهار، قرآن، افق، خبر1 ، خبر2 و شبکه ورزش و همچنین از شبکه‌های برونمرزی پخش شد.

رادیو رادیو چی چست آذربایجان غربی نیز نیز در ویژه برنامه «قدس هارایی» با چندین گروه گزارشگر در سطح شهر ارومیه و استفاده از ظرفیت خبرنگاران شهرستانها ضمن انعکاس حضور مردم در راهپیمایی به تحلیل و طرح مباحث سیاسی این روز به تشریح حال و هوای راهپیمایی مردم ‌پرداخت.

همکاران معاونت خبر نیز با تلاشی ستودنی با آماده سازی چندین گروه خبری از نقطه به نقطه استان اخبار حضور مردمی در راهپیمایی روز قدس را با مردم استان و کشور به اشتراک گذاشتند.

امتیاز شما