امروز سه شنبه  ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳

استان پیشرفته به صداوسیمای پیشرو نیاز دارد

مشاهده ۱۰۸
۱۴۰۳/۰۱/۲۰- ۱۳:۲۹

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه وبویراحمد تولیدات فاخر، قوی و پیشرو در صداوسیما را زمینه ساز پیشرفت در عرصه‌های مختلف دانست.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، امیر رئوف در دیدار با محمود رادمنش مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات، پیشرفت در استان را نیازمند نگرش و فعالیت قرارگاهی مسئولان دانست و افزود: دستگاههای مختلف باید با نگاه قرارگاهی زمینه خدمت رسانی به مردم را فراهم کنند.
رئوف گسترش فیبر نوری در استان را موجب پایداری شبکه ارتباطی و تسهیلگر در امر خدمت‌رسانی سایر دستگاه‌ها از جمله صدا و سیما دانست.

مدیرکل شبکه رادیویی و تلویزیونی استان گفت: ما آمادگی داریم هر امکاناتی که در زمینه‌های مختلف در اختیار داریم در راستای پیشرفت استان به اشتراک بگذاریم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هم ضمن تشکر از مدیرکل و مجموعه همکاران صداوسیمای استان تولیدات شبکه دنا را اثرگذار و فاخر دانست.

رادمنش نهضت شبکه فیبرنوری در سه شهرستان کهگیلویه، گچساران و چرام را تمام شده خواند و گفت: همه تلاش ما این است که در سراسر استان گسترش فیبر نوری را داشته باشیم.
وی با اشاره به کوهستانی بودن استان و هزینه بر بودن خدمت رسانی نسبت به سایر استان‌ها گفت: در 705 روستای استان اینترنت قوی و پرسرعت داریم.

امتیاز شما