امروز دوشنبه  ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳

انعکاس اجتماع خودجوش مردم یاسوج از قاب شبکه دنا و شبکه‌های سراسری

مشاهده ۱۱۲
۱۴۰۳/۰۱/۲۷- ۰۹:۵۱

صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد و شبکه‌های سراسری یک، دو، خبر1 و خبر2، اجتماع خودجوش مردم یاسوج در حمایت از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران اسلامی‌به رژیم صهیونیستی را بطور زنده پوشش دادند.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، در پی عملیات پهپادی سپاه پاسداران در پاسخ به حمله رژیم غاصب صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، شبکه استانی دنا از همان لحظات ابتدایی با پخش زیرنویس و ارتباط مختلف تصویری، ابعاد مختلف این عملیات و اخبار لحظه به لحظه آن را برای مخاطبان مخابره کرد.

 مردم شهید پرور یاسوج نیز با برپایی تجمع خودجوش در میدان هفتم تیر، شادی خود را از حملات پهپادی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کردند.

مردم این دیار با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا و احتزاز پرچم های مقدس جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، حمایت خود را از حملات مقتدرانه سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم اشغالگر قدس اعلام کردند.

این تجمع به همت همکاران فنی و سیمای شبکه استانی دنا مورد پوشش قرار گرفت و نه تنها از این شبکه که از شبکه سراسری یک، دو، خبر1 و خبر2 نیز به صورت زنده پخش شد.
همکاران واحد فضای مجازی و رادیو دنا نیز با تولید عکس نوشته‌ها و میان برنامه‌های کوتاه تا پخش سرود های غرورآفرین و نشر اخبار وعده صادق با شادی مخاطبان خود در این ایام همراه بودند.

امتیاز شما