امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

دیدارعمومی دکتر واعظی با همکاران شبکه اترک

۱۴۰۳/۰۲/۰۱- ۱۱:۴۰

در دیدار مدیرکل شبکه اترک با همکاران، علاوه بر قدردانی وی از تلاش ها و زحمات آنان، برنامه‌های سال گذشته بررسی و در خصوص برنامه‌های آتی شبکه استانی صحبت شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، دکتر رضا واعظی مدیرکل صدا و سیمای خراسان شمالی در دوازدهمین ساعت فرهنگی مرکز و دیدار با همکارن شبکه اترک ضمن تبریک سال جدید و آرزوی موفقیت برای رزمندگان اسلام گفت: سال 1402 با چالش ها و حجم کار زیاد از جمله انتخابات و سایر برنامه‌ها همراه بود که در اجرای این برنامه‌ها موفقیت نسبی داشتیم .

مدیرکل شبکه اترک افزود: 30 مناظره در انتخابات با 3 هزار دقیقه پخش بدون مشکل انجام شد که با همت همکاران و مدیران مرکز، در ایام انتخابات 3 کانال انتخاباتی با تلاش شبانه روزی راه اندازی شد تا مردم همه شهرستان‌های استان بتوانند با انتخابی آگاهانه، نمایندگان خود در خانه ملت را برگزینند.

دکتر واعظی گفت: با همدلی، همراهی و همفکری و اقدام جهادی کار بزرگی داشته باشیم تا جایگاه شخصیت حقیقی و حقوقی صدا و سیمای خراسان شمالی را بالاتر و بهتر کنیم تا بتوانیم نمونه ای باشیم در بین مراکز.

در ادامه این نشست همکاران شبکه اترک نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.

جلسات « ساعت فرهنگی » با موضوعات مختلف چهارشنبه‌ها ساعت 30: 12 در سالن اجتماعات شهید محمد رضا امانی شبکه اترک برگزار می‌شود.

امتیاز شما