امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
پوشش زنده از شبکه‌های خبر ، خبر۲و شبکه استانی
پوشش زنده از شبکه‌های خبر ، خبر۲و شبکه استانی

پوشش زنده راهپیمایی حمایت از مردم غزه و «وعده صادق» در پایتخت مقاومت

مشاهده ۱۱۶
۱۴۰۳/۰۲/۰۲- ۱۲:۱۱
تعداد بازدید:116

راهپیمایی خودجوش مردمی‌ پایتخت مقاومت در حمایت از مردم غزه و اقدام اخیر نظامی جمهوری اسلامی در تنبیه رژیم صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مردم کرمان در اقدامی خودجوش در حمایت از مقاومت مظلومان غزه و همچنین پاسخ مقتدرانه و دندان شکن نیروهای مسلح ایران به‌ویژه سپاه پاسداران به رژیم کودک کش صهیونیستی مسیر مصلی امام علی(ع) تا میدان عاشورا این شهر را راهپیمایی کردند.

راهپیمایان جمعه در جای جای استان کرمان بر حمایت از مردم مظلوم غزه و مقاومت بی‌ نظیر آنان در این زمینه و نیز حمایت از عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژِیم کودک کش صهیونیستی تاکید کردند.

مردم همچنین در راهپیمایی امروز از طرح نور فراجا که برای مبارزه با هنجارشکنی و بی حجابی در سراسر کشور آغاز شده، حمایت و قدردانی کردند.

نمازگزاران در بخش‌ها و شهرهای مختلف استان کرمان هم در تداوم «جمعه‌های خشم علیه اسرائیل غاصب» با برپایی تجمعات و راهپیمایی از کودک کشی و تجاوزگری این رژیم منحوس اعلام انزجار و از مردم مظلوم غزه حمایت و از عملیات پیروزمندانه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کوبیدن پایگاههای نظامی اسرائیل تجلیل کردند.

امتیاز شما