امروز چهارشنبه  ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی در کرمان

مشاهده ۱۰۴
۱۴۰۳/۰۲/۱۰- ۱۲:۵۲

نشست هماهنگی برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی به میزبانی کرمان با حضور مسئولیا ارشد استان و رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی قرار است در آستانه ماه محرم امسال به میزبانی پهناورترین استان کشور برگزار شود و از این رو جلسات هماهنگی آن به صورت مستمر برگزار می‌شود. تازه ترین این جلسات با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، استاندار، مدیر کل صداوسیمای، رئیس مرکز بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی و... برگزار شد.

در ابتدای این جلسه علی بیگ‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری از تشکیل کمیته‌های چهارگانه هماهنگی و پشتیبانی؛ فرهنگی، اجتماعی و امنیتی؛ هماهنگی امور اقتصادی و کمیته برگزاری مراسم خبر داد که به جز کمیته آخری با محوریت صدا و سیمای مرکز استان؛ مسئولیت مابقی کمیته‌ها با معاونین استاندار است.

وی این کمیته‌ها را عهده دار امور اسکان، پذیرایی، ایاب و ذهاب، تشریفات، ارتباطات و زیرساخت؛ امور علمی آموزشی و فرهنگی و امور امنیتی؛ اطلاع رسانی و تبلیغات و پوشش رسانه‌ای برگزاری مراسم، فضای مجازی و تبلیغات شهری دانست و افزود: میهمانان ویژه‌ای از داخل و خارج کشور در اجلاس خواهیم داشت.

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان هم در این جلسه برگزاری چنین همایشی را یک کار دلی و فارغ از مسائل ساختاری و اداری دانست و افزود: خیلی از ما آرزو داریم در یک موکب حتی چای بدهیم و این اجلاسیه فرصتی برای خدمتگزاری به این آستان مقدس فراهم کرده و لازم است از ظرفیت دستگاه‌ها برای خدمت‌رسانی استفاده شود. وی با اشاره به میزبانی استان کرمان اظهار کرد: این اجلاس فرصتی برای معرفی پیرغلامان و هیئت‌های باسابقه کرمانی است تا مردم نیز آنان را بشناسند.

استاندار کرمان از تدارک افتتاحیه و اختتامیه مفصلی برای اجلاس بیست و یکم پیرغلامان حسینی در کرمان خبر داد و گفت: فضایی امام حسینی شکل می‌گیرد که پشتیبانی از این کار آبرومند یک ضرورت است و در پرچمی‌که بلند می‌کنیم نباید کوتاهی شود.

در این نشست احکام مدیران کمیته‌های چهارگانه برگزاری بیست و یکمین اجلاس بین المللی پیرغلامان حسینی اعطا شد.

 

امتیاز شما