امروز جمعه  ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳

نشست گرامیداشت هفته کاروکارگر در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری

مشاهده ۸۱
۱۴۰۳/۰۲/۰۳- ۱۰:۲۸

در نشست هم اندیشی مدیران کل صدا و سیما و تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری برای گرامیداشت هفته کار و کارگر برنامه ریزی شد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، مدیرکل صدا و سیمای استان در این نشست که با حضور نمایندگان تشکل های کارگری و کارفرمایان به میزبانی رسانه استانی برگزار شد با تبریک هفته کار و کارگر و قدردانی از زحمات قشر کارگر گفت: نظام کارگری استان در سطح بالایی است و دانش و توانمندی کارگران بومی چهارمحال و بختیاری ارزشمند و قابل انتقال به نسل آینده است.
سید محسن حسینی از ارتقای نرخ مشارکت در استان به 41 درصد ابراز خرسندی کرد و گفت: صدا و سیما علاوه بر انعکاس و انتقال درخواست ها و دغدغه‌ها، به دنبال یافتن راهکار و ایجاد نشاط و امید در جامعه است.

وی افزود: تمامی مطالبات و محصولات برای دیده شدن باید به طور مداوم تولید و منتشر شوند و بهترین مرجع برای تولید محتوای اثرگذار از لحاظ تخصص و دانش حرفه ای خود نهادها و تشکل ها هستند.

مدیرکل شبکه جهان بین بر ضرورت بزرگداشت مقام کارگر به نحو شایسته در برنامه‌های هفته کار و کارگر با هم افزایی و تعامل بین دو نهاد تأکید کرد و گفت: تولید محتوای رسانه ای با رویکرد معرفی کارآفرینان برتر، کارگران نمونه و بانوان موفق در اولویت برنامه‌های صدا و سیمای استان در این مناسبت است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم در این نشست از تلاش های رسانه استانی و تعامل و همراهی با جامعه کار و تلاش استان و اطلاع رسانی از رویدادهای مرتبط با این دستگاه به نحو احسن تشکر و قدردانی کرد و گفت: بیشترین بازخورد برنامه‌ها و پیشبرد اهداف و دستاوردهای ابلاغی از طریق رسانه منعکس و دیده می‌شود.

محسن مولوی با اشاره به شعار سال گفت: جهش تولید اتفاق نخواهد افتاد مگر به دست پرتوان کارگران و خلاقیت کارفرمایان که نقش مهمی در نظام اقتصادی بر دوش دارند.

وی به فعالیت 222 تشکل کارگری و یکصد و پنج هزار کارگر بیمه شده وابسته به این تشکل ها در استان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از هفت هزار و 800 مورد بازرسی در استان برای صیانت از نیروی کار و حفظ و تأمین ایمنی و سلامت کارگران انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مهمترین برنامه امسال در حوزه اشتغال چهارمحال و بختیاری را که با 38 دستگاه اجرایی ارتباط مستقیم دارد؛ ایجاد اشتغال برای 12 هزار و 951 نفر متناسب با ظرفیت های بومی، منابع و ظرفیت ها در استان اعلام کرد.

محسن مولوی یکی از طرح های مهم که کمک بسزایی در معیشت مردم داشته است را اجرای طرح سه مرحله ای کالابرگ الکترونیکی فجرانه در استان بیان کرد و گفت: با اطلاع رسانی مداوم و به موقع صدا و سیما، مردم از جزئیات این طرح آگاه شدند و با مشارکت و رضایت بالایی از آن استقبال کردند.

تصاویر

امتیاز شما